جمعه، 14 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن

0
کد خبر: 1622

راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع راهپیمایان با اشاره به شرایط روز کشور گفت: امروز مشارکت و حضور گسترده در انتخابات همانند حضور در میادین جنگ است.


همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج برگزار شد.
این راهپیمایی با تجمع شرکت کنندگان در میدان آزادی سنندج شروع شد و راهپیمایان با گذر از پیاده‌راه فردوسی و خیابان امام خمینی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند و در سه راه حبیبی مقابل مسجد جامع تجمع کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع راهپیمایان با اشاره به شرایط روز کشور گفت: امروز مشارکت و حضور گسترده در انتخابات همانند حضور در میادین جنگ است.
حجت الاسلام سید ضیاء‌الدین آقاجان‌پور با بیان اینکه باید قدردان امنیت و استقلال کشورمان بود، گفت: در چنین روزی مجاهدت و قیام مردم ایران نتیجه داد و حکومت پادشاهی برای همیشه از قدرت در ایران کنار گذاشته شد. امروز حاکمیت ما اسلامی و قانون حاکم بر کشورمان، ارزش‌های دینی و اسلامی است.
وی گفت: دشمنان ما بعد از اینکه استقلال و آزادی و حاکمیت اسلامی را به دست آوردیم دست از سر ما بر نداشتند و جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند تا نظام نوپای اسلامی را از پای درآورند و استقلال و امنیت ما را بگیرند. 
آقاجان‌پور شرکت در انتخابات را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانست و افزود: اگر زمانی بیگانگان به کشورمان حمله می‌کردند و همه از کشور دفاع کردیم، امروز هم حضور در انتخابات همانند حضور در میدان جنگ، است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنیم، چراکه می‌خواهند در صحنه نباشیم تا امنیت کشورمان از بین برود؛ پس شرکت گسترده در پای صندوق‌های رای واجب است. 
وی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: امروز مدعیان حقوق بشر از جمله استکبار جهانی، پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و علنا از جنایات این رژیم سفاک حمایت می‌کنند. 
وی یادآور شد: امروز به واقع تقابل بین حق و باطل است و جمهوری اسلامی ایران، هیچگاه در برابر باطل تسلیم نخواهد شد و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کند.
نظیر این مراسم در شهرهای سقز، بیجار، قروه، مریوان، بانه، کامیاران، دیواندره، سرواباد و دهگلان برگزار شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید