پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » کاندیداها از تخریب رقبا پرهیز کنند

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

کاندیداها از تخریب رقبا پرهیز کنند

0
کد خبر: 1605

کاندیداها از تخریب رقبا پرهیز کنند

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: کاندیداهای انتخابات از تخریب و تضعیف رقبا پرهیز کنند.  
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: کاندیداهای انتخابات از تخریب و تضعیف رقبا پرهیز کنند. 
حجت الاسلام حسینی، در جمع نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در دادگستری استان فعال است و با دقت تخلفات صورت گرفته در این حوزه را رصد می کند.  
وی، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بر رعایت قوانین و مقررات مربوط به انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد و افزود: در این زمینه دو قانون عمده وجود دارد که مورد اول، قانون انتخابات و دومی قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی است که باید مورد توجه باشد.  
رئیس کل دادگستری استان کردستان، بر لزوم عدم تخریب و تضعیف رقبای انتخابانی توسط کاندیداها تاکید کرد و افزود: از نوآوری‌های قانون جدید انتخابات که باید مدنظر کاندیداها باشد این است که اگر افرادی که در ستادهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند، مرتکب تخلف یا جرمی شوند علاوه بر فرد مباشر، فرد نامزد هم مشمول مجازات قانونی و مسئولیت کیفری خواهد شد.
وی به تاکید گفت: در انتخابات، مقامات و مسئولان دولتی باید کاملا بی‌طرف عمل کنند و از هرگونه جانبداری له یا علیه نامزدی بپرهیزند.  
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه تبلیغ کارمندان ادارات دولتی در وقت اداری جرم تلقی می‌شود گفت: مدیران بر مجموعه تحت مدیریت خود نظارت کنند در غیر این صورت با آنها مطابق قانون برخورد خواهد شد.  
رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و مسئولیت پذیری مسئولان و خلوص نیت بتوانیم انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری در استان کردستان برگزار کنیم.
کلید واژه ها:
انتخابات مجلس
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید