یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » رویداد ملی مسئله‌محور شروع در سنندج برگزار می‌شود

مسئول پردیس نوآوری شروع:

رویداد ملی مسئله‌محور شروع در سنندج برگزار می‌شود

0
کد خبر: 1848

رویداد ملی مسئله‌محور شروع در سنندج برگزار می‌شود

خروجی این فرایند یک تیم کاری منسجم با محصول مشخص در راستای نیاز بازار خواهد بود.
روژان‌پرس: رویداد ملی مسئله‌محور شروع، دوشنبه 17 اردیبهشت ماه برای نخستین بار در استان کدستان، با همکاری دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و سازمان بسیج علمی پژوهشی در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
مسئول پردیس نوآوری شروع در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه روژان گفت: در این رویداد علمی، دانشجویان در کنار تیم مشاوره ما قرار می‌گیرند و با فرایندها و حمایت‌های مرکز آشنا می‌شوند.
مهندس رامیار رستمی، افزود: با توجه به خلاء موجود در فضای علم و فناوری کشور در خصوص تربیت افراد برای فعالیت در حوزه کسب و کار و همچنین نبود مسیری برای افراد توانمند اما بدون ایده، برآن شدیم تا فرایندی را برای توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد کنیم.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه هر فعالیت پژوهشی و فناورانه مستلزم صرف هزینه‌هایی است که از توان دانشجویان خارج است و همواره امکان شکست در این فعالیت‌ها وجود دارد؛ در این رویداد، بستری مناسب با حمایت‌های مادی و معنوی برای این افراد در نظر گرفته‌ایم تا ریسک فعالیت‌های فناورانه را تا حد امکان کاهش دهیم.
مسئول پردیس نوآوری شروع، از این رویداد علمی، به عنوان فرصتی برای کمک به تیم‌هایی که تمایل دارند یک کسب و کار دانش‌بنیان برای خود ایجاد کنند یاد کرد و خاطرنشان ساخت: افرادی که در قالب تیم در فرایند ما قرار می‌گیرند با انجام دادن یک سری پروژه‌هایی که مورد نیاز صنایع مختلف کشور است و گذراندن دوره‌های آموزشی که در کنار انجام پروژه‌ها در نظر گرفتیم از یک هسته رشد به واحد فناور و در نهایت به یک شرکت دانش‌بنیان تبدیل می‌شوند.
رامیار رستمی در پایان بیان کرد: خروجی این فرایند یک تیم کاری منسجم با محصول مشخص در راستای نیاز بازار خواهد بود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید