سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » جاده بوکان سقز سهمیه‌یِ قتل دارد

حمزه مرادی*

جاده بوکان سقز سهمیه‌یِ قتل دارد

0
کد خبر: 1396

جاده بوکان سقز سهمیه‌یِ قتل دارد

مگر تکمیل این جاده‌های مرگ و تبدیل به دو بانده کردن، چه میزان هزینه‌بر است؛ چقدر سختی دارد که اینگونه ناتوان در تکمیلش هستید.
زبان قاصر از بیان و قلم ناتوان از نوشتن در وصف مشقتِ کسانی که عزیرانشان را در جاده‌ی به نام مسیر بوکان سقز از دست داده‌اند می‌باشد. چگونه باور کنیم مردم سقز و بوکان در در عرض چند روز چندین جوان رعنا، سرمایه انسانی و عزیزانشان را در این جاده از دست داده‌اند.

شما مسئولین که دیگر از هوایپمای سقز و قطار میاندوآب و مهاباد، خود را به تهران می‌رسانید چه دانید از غم نبود عزیزانی که سال‌ها در کُنج خانه خنده‌شان هیاهو می‌آفرید اما اکنون در مدفن غم حضور دارند. شما مسئولین که خود را شرمنده نمی‌بینید چگونه باز وعده می‌دهید و خلف وعده می‌کنید. در این موسم خزان که خانواده‌های داغدیده در این دو شهر به سوگ عزیزانشان نشسته‌اند، چشمانتان را ببندید تا کمتر مردم غمگین را ببینید بلکه شاید در تاریکی نگاهتان، با اندکی تفکر درست، به افکار خود جلای صداقت وعده بدهید. تا کی با وعده ایجاد بزرگراه مردم را فریب می‌دهید.
روزی نیست ‌که حادثه دلخراش رانندگی در این مسیر روی ندهد. ساکنان این دو شهر که هیچ، بلکه مردمان غیر بومی هم عزیزانشان را در تردد این مسیر از دست داده‌اند.
هدف از نگارش این متن، انتقاد از عدم رعایت شهروندان در فرهنگ رانندگی درست نیست بلکه هدف بیان یادآوری ایستادن مردم پای وعده‌های مسئولینی است که به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و مردم را دل‌زده و دل‌سرد از ایستادنشان می‌کنید. 
شما مسئولین ناکارآمد، می‌دانید اگر این جاده تکمیل شود دیگر دستاویزی برای نان درآوردن ندارید. مسولین بلند پایه این کشور به هر طریقی در تلاش برای کسب رضایت مردم هستند، اما این شما مسئولین مادون هستید که با عملکرد ضعیف و نادیده گرفتن مطالبات مردم زمینه نارضایتی جمعی را فراهم می‌کنید. مگر تکمیل این جاده‌های مرگ و تبدیل به دو بانده کردن، چه میزان هزینه‌بر است؛ چقدر سختی دارد که اینگونه ناتوان در تکمیلش هستید.
خطاب به مسئولین، نمایندگان و فرمانداران دو شهر سقز و بوکان باید گفت تردد در این جاده اکنون ترسی به همراه دارد که گویا باز سهمیه قتل دیگری دریافت خواهد کرد. لطفا غم مردم بوکان و سقز را درک کنید. شمایی که حتی جسارت ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و یک عرض تسلیت نیز به خود ندادید. مردم را دلسرد نکنید این مردم همیشه بوده‌اند و خواهند بود. خدمت به مردم رمز هر موفقیتی است بسا که هر جایی خدمت به مردم شده است مردم نیز دلگرم‌تر و وفادارتر بوده‌اند.
فراموش نکنیم انتهای زمستان سرد امسال، موسم گرم حضور در صحنه است. لطفا به وعده‌هایتان پایبند باشید مردم فراموش نمی‌کنند. امید است این بار انتخابی عمل گراتر داشته باشیم تا برایندش برای مردم آرامش و رفاه به همراه داشته باشد.
*کارشناس ارشد حقوق- بوکان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید