چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » تکریم ارباب رجوع باید نصب‌العین همه کارکنان دستگاه قضایی باشد

رئیس دادگستری کردستان در جمع کارکنان ثبت اسناد:

تکریم ارباب رجوع باید نصب‌العین همه کارکنان دستگاه قضایی باشد

0
کد خبر: 1181

تکریم ارباب رجوع باید نصب‌العین همه کارکنان دستگاه قضایی باشد

رئیس دادگستری کردستان: رضایت‌مندی ارباب رجوع از ماندگارترین اثرات خدمت در طول دوران کار هر کارمندی است و گره‌گشایی از کار مردم همواره از تاکیدات انبیاء و اولیای الهی است. 
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تکریم ارباب رجوع باید همواره نصب‌العین کارکنان دستگاه قضایی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نشست با رئیس و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کردستان اظهار داشت: اجرای کامل تثبیت اراضی کشاورزی تاثیر بسیار زیادی در کاهش دعاوی و ورودی پرونده‌ها به دادگستری دارد. 
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حسینی در سومین روز از هفته قوه قضاییه از بخش‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بازدید کرد و سپس در جلسه‌ای با رئیس و کارکنان این اداره کل شرکت کرد. 
وی در این جلسه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: اداره ثبت اسناد و املاک از ادارات تاثیرگذار و همراه با حجم کار و ارباب رجوع بالاست که عملکرد مثبت آن همگام با سایر حوزه‌های تابعه قوه قضاییه می‌تواند نقش کلیدی در ایجاد اعتماد و رضایت‌مندی عمومی و همچین امیدآفرینی در جامعه داشته باشد. 
 رئیس دادگستری کردستان تصریح کرد: دغدغه پاسخگویی سریع و دقیق توام با تکریم ارباب رجوع باید همواره نصب‌العین کارکنان دستگاه قضایی باشد. 
وی افزود: رضایت‌مندی ارباب رجوع از ماندگارترین اثرات خدمت در طول دوران کار هر کارمندی است و گره‌گشایی از کار مردم همواره از تاکیدات انبیاء و اولیای الهی است. 
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: از جمله سیاست‌های کلان دستگاه قضایی بحث کاداستر است که نقش بسیار مهمی در کاهش ورودی پرونده و اتقان آرای قضایی در محاکم دارد و در این زمینه جمع‌آوری اسناد و نقشه‌برداری باید به‌صورت دقیق، سریع و بروز انجام شود و پاسخ استعلامات و کارشناسی‌ها با دقت بسیاری باید انجام شود چرا که این پاسخ‌ها از محورهای اصلی صدور رای قضایی است و در کاهش اطاله دادرسی به دستگاه قضایی بسیار موثر است. 
در ادامه این جلسه، اکبر پیرمحمدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کردستان گفت: در سال 1401، در بحث صدور اسناد مالکیت، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با رشد 10 درصدی مواجه بوده و در بحث  حوزه اجرای اسناد رسمی هم بیش از 8400 پرونده به دوایر اجرای اسناد رسمی استان وارد شد که با تلاش جهادی کارکنان این اداره، 98 درصد این پرونده ها مختومه شد. 
پیر محمدی افزود: در حوزه وصول مالبات بانک‌ها نیز در سال 1401 ، 1600 میلیارد تومان اخذ شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید