جمعه، 7 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » برق واحد‌های صنعتی بدون اطلاع‌رسانی قطع نشود

هشدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

برق واحد‌های صنعتی بدون اطلاع‌رسانی قطع نشود

0
کد خبر: 1108

برق واحد‌های صنعتی بدون اطلاع‌رسانی قطع نشود

 ما منکر مشکلات شرکت برق نیستیم اما بحث ما برنامه‌ریزی است و باید شرکت برق از همین حالا برنامه‌ریزی مناسبی برای تابستان که اوج مصرف برق است داشته باشد.
روژان‌پرس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: قطع ناگهانی برق خسارات جبران.ناپذیری به واحد‌های تولیدی و صنعتی وارد کرده است.
بختیار خلیقی امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی که به منظور عبور واحدهای تولیدی و صنعتی با کمترین آسیب در دوره پیک مصرف برق در سنندج برگزار شد، گفت: بخش صنعت یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در بحث اقتصاد است و رشد استان بر مبنای آن پایه‌گذاری می‌شود، لذا نباید ساده از کنار آسیب‌هایی که گاها بر اثر غفلت ما برای آنها پیش می‌آید گذشت.
وی گفت: قطع برق امری طبیعی است و ما هم منکر مشکلات شرکت برق نیستیم اما بحث ما برنامه‌ریزی است و باید شرکت برق از همین حالا برنامه‌ریزی مناسبی برای تابستان که اوج مصرف برق است داشته باشد.
وی با اعلام اینکه همه ما موظف هستیم به تولید کمک کنیم افزود: برخی از واحدهای صنعتی استان دارای کوره‌های ذوب هستند که قطع ناگهانی برق برای آنها ضربه‌ غیر قابل جبرانی است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۷ واحد صنعتی در سطح استان داریم که ۵۸۴ واحد آن درون شهرک‌های صنعتی قرار گرفته و بقیه خارج از شهرک‌های صنعتی فعالیت دارند.
خلیقی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر نیرو برای جلوگیری از خاموشی در کشور، قطعا نیازمند همکاری و تعامل تمامی حوزه‌ها هستیم و اداره کل صمت کردستان نیز در این راستا همکاری لازم را داشته اما همچنان تاکید می‌شود که بدون برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی نباید برق واحد‌های صنعتی قطع شود.
وی یادآور شد: امسال نسبت به سنوات گذشته اداره کل صمت پیش از آغاز و اجرای طرح مدیریت پیک مصرف برق به موضوع ورود کرده و انتظار می‌رود با ایجاد هماهنگی‌های لازم با شرکت توزیع نیروی برق استان، برق واحد‌های صنعتی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی بدون برنامه قطع نشود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید