پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » ۲۵ درصد لاستیک‌ کشور در کردستان تولید شد

مدیرعامل کارخانه بارز کردستان:

۲۵ درصد لاستیک‌ کشور در کردستان تولید شد

0
کد خبر: 1038

۲۵ درصد لاستیک‌ کشور در کردستان تولید شد

به گفته مفاخری، سال گذشته برای صنعت تایر سال سختی بود، با این حال این شرکت توانست با ۱۱ درصد افزایش تولید، بیشترین رشد تولید را در میان کارخانجات تایرسازی کشور داشته باشند.
مدیرعامل کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار حلقه لاستیک سواری معادل ۲۵ درصد کل تولید کشور در این کارخانه تولید شد که با ۱۱ درصد افزایش، بیشترین رشد تولید را در میان کارخانجات تایرسازی کشور داشت.
کاوه مفاخری در مراسم هفته کارگر و افتتاح مرکز بهداشت واحد تولیدی لاستیک بارز، افزود: خانه بهداشت کار از بدو شروع فعالیت این کارخانه ایجاد شده بود، اما با هماهنگی‌های لازم و ایجاد استاندارد‌ها به مرکز بهداشت کار ارتقا یافته و امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این نخستین مرکز بهداشت کار در استان کردستان است و امیدواریم ارتقای مرکز بهداشت کار این واحد تولیدی بتواند تاثیر بیشتری بر خدمت‌رسانی به پرسنل زحمتکش این واحد داشته باشد.
به گفته مفاخری، سال گذشته برای صنعت تایر سال سختی بود، با این حال این شرکت توانست با ۱۱ درصد افزایش تولید، بیشترین رشد تولید را در میان کارخانجات تایرسازی کشور داشته باشند.
مفاخری، نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر شرکتی برای پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این واحد تولیدی برای ۹۰۵ نفر از پرسنل اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
مدیرعامل کارخانه بارز کردستان با بیان اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و بیشتر است، افزود: ارتقای کمی و کیفی تولید نیاز به نیروی انسانی متعهد و کارآزموده دارد. همه نیرو‌هایی که در کارخانه فعالیت دارند از مردادماه تبدیل وضعیت خواهند شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی واحد تولیدی در حال حاضر کامل شده و دنبال ارتقای این ظرفیت هستیم، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دنبال این هستیم که ظرفیت تولید را از ۳۶ هزار تن در سال به ۵۰ هزار تن برسانیم.
مفاخری اضافه کرد: خود را ملزم به اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی در یک برنامه ۲ ساله کرده‌ایم که در سال اول با افزایش ۴ هزار تن تولید برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
مدیرعامل کارخانه بارز کردستان با بیان اینکه در مجموع طرح توسعه لاستیک بارز برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: بنا داریم شرکت بارز کردستان را به یک شرکت معتبر و منطقه‌ای تبدیل کنیم و در این راه نیازمند کمک مسئولان استانی به ویژه در پرداخت تسهیلات اعتباری هستیم.
مفاخری در پایان گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است باید موانع سد راه تولید برداشته شود.

خبرنگار- قدیر الله‌مرادی
دسته بندی: اخبار / اقتصادی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید