دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » برگزار ی جشن بزرگ موسیقی در سنندج

برگزار ی جشن بزرگ موسیقی در سنندج

0
کد خبر: 1790

برگزار ی جشن بزرگ موسیقی در سنندج

شهردار سنندج گفت: به مناسبت عید فطر رمضان جمع شده‌ایم تا در سال جدید که مقارن با بهار قرآن بود این ایام فرخنده را به شادی بنشینیم.
جشن بزرگ موسیقی به مناسبت عید سعید فطر با حضور هنرمندان، گروه‌های دف‌نوازی و حضور پرشور مردم در پارک روجیار سنندج برگزار شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، به مناسبت عید فطر جشن بزرگ موسیقی با حضور هنرمندان کردستانی، گروه‌های دف‌نوازی و حضور چندین هزار نفری و پرشور مردم در پارک روجیار سنندج برگزار شد.
شهردار سنندج در این مراسم جشن، با عنوان اینکه پیام این اجتماع چند هزار نفری به خاورمیانه، وجود امنیت و آرامش در کردستان و سنندج است، گفت: ما باید قدردان این امنیت باشیم و قدر پدیداورندگان آن را بدانیم.
سیدانور رشیدی اظهار کرد: به مناسبت عید فطر رمضان جمع شده‌ایم تا در سال جدید که مقارن با بهار قرآن بود این ایام فرخنده را به شادی بنشینیم.  
وی تصریح کرد: اگر چه تمام فصول برای مسلمانان بهار قرآن است، اما نوروز امسال همزمان با بهار قرآن بود و به برکت و لطف الهی با باران و بارندگی زمین مانند مخمل سبز در دامن آبیدر صفایی بخشیده است.  
وی از اعضای شورای شهر، شورای تامین و خبرنگاران و رسانه‌ها و صداوسیما برای پوشش زنده این مراسم تقدیر کرد و گفت: استاندار کردستان در بازدید از شهرستان بانه هستند که به بنده امر کردند سلام ایشان را به شما مردم فرهنگی سنندج عرض کنم.  
شهردار سنندج با بیان اینکه دل‌های همه ما برای مردم بی‌گناه فلسطین غمگین است، گفت: باید با هر اقدام فرهنگی و تریبونی این پیام را به دنیا برسانیم که غزه تنها نیست و طومار ظلم در هر جایی برچیده می‌شود.  
وی با بیان اینکه با تمام وجود اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم، افزود: دیگر پیام این اجتماع بزرگ مردم متدین و استکبارستیز شهر سنندج به مردم غزه و تمام ملت های جهان این است که ما حامی همه مسلمانان پیرو خط قرآن هستیم و از مردم بی گناه غزه و فلسطین اشغالی حمایت خواهیم کرد.  
عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: از ابتدای شروع به کار دوره ششم شورا و شهرداری سنندج بیش از 5 هکتار فضای سبز و یک‌میلیون و 500 هزار مترمربع آسفالت در سطح این شهر انجام شده است.
ابراهیم‌آبادی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در برنامه‌های فرهنگی در شهر سنندج موجب دلگرمی هرچه بیشتر متولیان امر خواهد بود و در استمرار اجرای چنین برنامه‌ها و حرکت‌های فرهنگی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.
عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از آغاز به کار این دوره شورا و شهرداری بیش از 50 هکتار فضای سبز در سنندج احداث و احیا شده است، گفت: انجام این میزان فعالیت در حوزه توسعه فضای سبز موجب شده 1.5 متر نسبت به گذشته فضای سبز اضافه شده است.
برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز به 70 هکتار در سنندج
ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: این میزان را براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته به 70 هکتار افزایش خواهیم داد و سرانه فضای سبز را به میانگین کشوری خواهیم رساند.
وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد بهره‌برداری از پارک 36 هکتاری پیرچنار، پارک نیشتمان و پارک کژوان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی در سال‌های قبل اقدامات زیادی انجام نگرفته است، تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری سنندج توانستیم یک میلیون و 500 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر سنندج انجام شده است.
عضو شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه حجم مشکلات و نیازهای شهر به مراتب بیشتر از اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه یک پنجم شهر سنندج در مناطق کم برخوردار قرار گرفته است نیازمند توجه بیشتر در بحث عمران شهری و خدمات‌رسانی در راستای ارتقای سطح رفاهی مردم است.
وی از تلاش های مجموعه شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: از همراهی و پشتیبانی همیشگی استاندار کردستان با مجموعه مدیریت شهری تقدیر می‌کنیم.
گفتنی است این دومین برنامه‌ای است که با حضور بیش از چندین هزار نفری مردم سنندج در پارک روجیار که سال گذشته به همت مجموعه شهرداری سنندج احداث و بهره‌برداری شده برگزار می‌شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید