دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » مسئولان از ارتباط با مردم ابایی نداشته باشند

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان:

مسئولان از ارتباط با مردم ابایی نداشته باشند

0
کد خبر: 1714

مسئولان از ارتباط با مردم ابایی نداشته باشند

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان ضمن قدردانی از متولیان برگزاری انتخابات گفت: مسئولان از ارتباط گرفتن و از حضور میان مردم ابایی نداشته باشند.
نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان ضمن قدردانی از متولیان برگزاری انتخابات گفت: مسئولان از ارتباط گرفتن و از حضور میان مردم ابایی نداشته باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش تجلیل از متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر که در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و دست‌اندرکاران برنامه‌های دهه فجر و انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش متولیان و مشارکت مردم انتخابات شایسته‌ای در کردستان رقم خورد.  
وی نقش مردم در مناسبت‌ها را مقدس و ارزشمند دانست و گفت: امام خمینی(ره) در طول دوران حیات پربرکت خود مردمی و آن‌چنان تأثیرات بزرگی را در اذهان و افکار عمومی جهان به جای گذاشته که تا همیشه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.  
نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مسئولان از ارتباط گرفتن و از حضور میان مردم ابایی نداشته باشند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه نمایندگان ولی‌ فقیه را ارتباط با مردم تاکید فرموده که می‌طلبد همه با هم نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم.  
وی در وصف قدردانی و تشکر از زحمات به روایتی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و افزود: «أشكَرُكُم للّه‏ِِ أشكَرُكُم للناسِ» سپاس گزارترین شما از خدا، سپاس گزارترین شما از مردم است.  
پورذهبی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به حدیثی اشاره کرد و یادآور شد: خداوند فرموده «الصّوم لی و أنا اجزی به»؛ روزه، مال من است و من پاداش روزه هستم.  
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: امیدوارم همه با هم حافظ امنیت کنونی و قدردان نعمات و دستاوردها باشیم.
حجت‌الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ویژگی برجسته انقلاب ما مردمی بودن آن است و امام راحل جمهوری اسلامی را بر مبنای مردم سالاری دینی بنیان نهاد و در این ۴۵ سال حصور مردم پادزهر دشمنی‌های دشمنان انقباب بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز گفت: یکی از مهمترین و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است که مردم ما در همه انتخابات‌ها از جمله انتخابات اخیر این مهم را ثابت کردند.
عبدالله رشیدی‌پور با تاکید بر تکریم مردم‌ و ‌جلب ‌رضایت ‌ارباب ‌رجوع ‌در ‌نظام اداری افزود: همه ما باید حمایت مردم از دولت را قدر بدانیم چراکه مردم با همه مشکلات، با بصیرت و موقعیت شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.
در این مراسم از روسای کمیته‌های ستاد دهه فجر استان کردستان تجلیل شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید