چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » کمک وکلای کردستان به فوتبال جوانان

کمک وکلای کردستان به فوتبال جوانان

0
کد خبر: 1624

کمک وکلای کردستان به فوتبال جوانان

کاوه اسدی از برگزاری همایش صنعت و ورزش برای همگرایی مشترک قوی بین این ۲ حوزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وکلای کردستان شهریور امسال اولین مدرسه فوتبال را در روستای سراب‌قامیش سنندج راه‌اندازی ‌کردند و توانستند ۶۰۰ دانش‌آموز و 23 مربی را جذب کنند؛ آنها حامی مالی یک تیم استانی در لیگ دسته ۲ فوتسال کشور هم هستند.
حالا این تیم دسته دومی فوتسال کشور، لباس « پاریزه‌ر»(مراقب) به تن کرد تا در این لباس از ورزش فوتسال استان دفاع و مراقبت کند.
«کاوه اسدی» مدیرعامل باشگاه «پاریزه‌ر» کردستان در مراسم رونمایی از لباس این تیم گفت: خوشحالیم بعد از راه‌اندازی مدرسه فوتبال اکنون وارد عرصه جدیدی در حمایت از ورزش شده‌ایم و با حمایت آقای رحیمیان، اکنون باشگاه پاریزه‌ر مورد پذیرش جامعه ورزش استان شده است.
مدیرعامل باشگاه پاریزه‌ر با بیان اینکه سه بازیکن از این تیم به تیم ملی راه یافتند اظهار امیدواری کرد این جوانان در آینده در تیمهای بزرگ ایران و جهان بدرخشند؛ چراکه جایگاه بچه‌های این استان بسیار بالاتر است.
مدیرعامل باشگاه پاریزه‌ر ادامه داد: باشگاه کاملا مردمی است و با وجود چالش‌های اقتصادی و مدیریتی از این باشگاه دفاع می‌کنیم و با همه سختی‌های باشگاهداری، دلسرد نخواهیم نشد.
اسدی بر لزوم حمایت از تیم‌های خرد شهرستانی تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات صنایع داخل استان می‌تواند به توانمندی ورزش و صنعت استان منجر شود.
وی از برگزاری همایش صنعت و ورزش برای همگرایی مشترک قوی بین این ۲ حوزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پرویز داراب‌پور از پیشکسوتان فوتبال کردستان هم گفت: اینکه باشگاهی شکل بگیرد که جوانان را به سمت ورزش سوق دهد و از آسیب‌های اجتماعی دور کند، بسیار ارزشمند است. جوانان باید از ورزش لذت ببرند و قدردان دلسوزان و حامیان ورزش باشند؛ چراکه برخی از آنان وظیفه‌ای ندارند و فقط از روی دلسوزی از ورزش حمایت می‌کنند.
پیشکسوت فوتبال کردستان ادامه داد: «پاریزه‌ر» اسم بزرگی است و باید این اسم نگه داشته شود، هر چند سختی‌های زیادی پیش رو است.
فرشید زندی به نمایندگی از هیات فوتبال استان کردستان هم گفت: همکاری بین باشگاهی در رشته فوتبال در استان بسیار مطلوب است و با تداوم این انسجام می‌شود به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کرد.
وی با بیان اینکه کردستان دارنده کمترین پرونده اخلاقی در فوتبال است، افزود: این مهم در حالیست که فوتبال استان از حمایت مردمی و صنایع چندان برخوردار نیست.
دسته بندی: اخبار / اجتماعی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید