جمعه، 14 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » گام نخست مهران هیبتی

فوتبالیست کورد به باشگاه خوشه الماس پیوست

گام نخست مهران هیبتی

0
کد خبر: 1288

گام نخست مهران هیبتی

در اینجا باید به سرپرستان و مربیان باشگاه خوشه الماس تبریک گفت که چنین بازیکن شایسته‌ای را جذب کرده‌اند.
نامش مهران است و از اعجوبه‌های دنیای فوتبال؛ از کودکی علاقه زیادی به ورزش داشت.
پدرش دوست داشت در کنکور پارسال در رشته تربیت معلم پذیرفته شود اما مهران هیبتی به دنبال علاقه خود بود. در روزهایی که بسیاری از جوانان تحت تاثیر فضای حاکم بر کشور سرگرم آموزش تست کنکور در موسسات آموزشی بودند مهران در تدارک بررسی راه‌های تقویت تیم فوتبال روستایشان بود.
او اگرچه در انجام کارهای روزانه کمک‌حال  خانواده در امر کشاورزی و باغداری است اما هرگز از علاقه خود به فوتبال دست بر نداشته است. تا عصر در مزرعه کار می‌کند و عصر دیروقت بر سر زمین فوتبال خاکی به تمرین می‌پردازد.
مهران، فنون فوتبال را نه در آکادمی‌های آنچنانی بلکه در زمین خاکی روستا فرا گرفته و  پخش مسابقات جام جهانی و حتی دیدارهای دوستانه تیم‌های مطرح کشور در تلویزیون برایش حکم کیمیا دارد و باید تا آخر بازی به تماشای آن بنشیند. از همان کودکی اسامی تمامی فوتبالیست‌های جهان و تیم‌های کشورها و رتبه  حتی بازیکنان را می‌دانست و این دانش او امروز به بار نشسته و از وی چهره‌ای مطرح در دنیای فوتبال ساخته است.
به عبارتی دیگر مهران همه چیز داشت جز پارتی و همین دغدغه، وی را آزار می‌داد.
اما هفته گذشته برای مهران روزهای تعیین‌کننده‌ای بود. او به واسطه دوستانش به باشگاه خوشه آلماس ملکان معرفی شد و نخستین قراردادش را در رده امید با این باشگاه منعقد کرد. اگرچه استعداد و لیاقت این بازیکن فراتر از اینهاست اما مهران اینک این قرارداد را برای خود شروعی خوب می‌داند و امیدوار است از این راه بتواند استعدادهای خود را به معرض نمایش بگذارد؛ چرا که برای او حضور در یک باشگاه آنهم در لیگ دسته دو کشور رویایی بود که اینک به واقعیت تبدیل شده است.
در اینجا باید به سرپرستان و مربیان باشگاه خوشه الماس تبریک گفت که چنین بازیکن شایسته‌ای را جذب کرده‌اند.
خوشه الماس ملکان این فصل به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در لیگ دسته دو  فوتبال کشور شرکت دارد و امیدوار است به قطب بزرگی در لیگ دو باشگاه‌های کشور تبدیل شود.
دست‌اندرکاران باشگاه می‌گویند شناسایی استعدادها، استفاده از بازیکنان شایسته بومی و توجه به فوتبال پایه را به جد در دستور کار دارند.
سلیمان الله مرادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید