جمعه، 14 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » ابتکار عمل هیات فوتبال سنندج

کاوا اسدی

ابتکار عمل هیات فوتبال سنندج

0
کد خبر: 1173

ابتکار عمل هیات فوتبال سنندج

از ابتکار عمل مجموعه هیات فوتبال سنندج و رئیس خوش‌فکر آن فرشید زندی نباید گذشت که این مجموعه از فوتبالیست‌های قدیم و جدید و دوست‌داشتنی را دور هم گرد آورده بودند 
امروز در نشست هم‌اندیشی هیات فوتبال سنندج و روسای باشگاه‌ها و مربیان سنندج برای اولین بار حاضر شدم.
نسلی از مردان ملی و اخلاق‌مدار فوتبال کوردستان همچون بیژن ذوالفقارنسب و عابد خورشیدی و دیگر پیشکسوتان خوش‌نام که از نسل نامداران کوردستان هستند در کنار جوانان چابک و باانگیزه در جلسه شرف حضور داشتند! آنهایی که عمری را صرف ورزش کوردستان کرده بودند و بی‌کمترین چشم‌داشت مادی و معنوی در جهت تحقق آرمان‌های خود کوشیدند و در این راه رنج و محنت کشیدند! خیلی خوشحال بودم که در جمع چنین باارزشی نشسته‌ام.
 شنیدن دیدگاه‌های آنها برایم ارزشمند و روحیه‌بخش بود و با صدای خسته اما پرهیبت همچنان مطالبه‌گرایانه حق جوانان کوردستانی را بلند بلند فریاد می‌زنند!
از ابتکار عمل مجموعه هیات فوتبال سنندج و رئیس خوش‌فکر آن فرشید زندی نباید گذشت که این مجموعه از فوتبالیست‌های قدیم و جدید و دوست‌داشتنی را دور هم گرد آورده بود تا بر علیه مدیریت ضعیف دولتمردان در ورزش فوتبال کوردستان متحد و هم صدا شوند!
اینجانب به دعوت هیات فوتبال سنندج در بخشی از برنامه به ایراد سخن پرداختم و به ضرورت وجود چشم‌اندازی از امیدآفرینی و اتحاد حول محور تمام نیروهای علاقه‌مند در ورزش استان پرداختم و به صراحت بیان داشتم: "که اگر به واقع همه دغدغه فرزندان کوردستان را داریم و نگران ورزشکاران این دیار هستیم، فارغ از نگاه‌ها و ویدگاه‌های جناحی در ورزش و منافع زودگذر، بیائیم هر چه سریعتر در مورد آینده فوتبال کوردستان برنامه و سیاست‌گذاری مشخصی که مبین چشم‌اندازی متحدانه و دارای کارآمدی و روزآمدی برنامه محور باشد را بنیان‌گذاری کنیم که در نهایت این کارآمدی و ابتکار مدنی، آرامش روانی ورزشکاران و عموم مردم را تضمین و آینده‌ای روشن را ترسیم کند! در غیر این‌صورت اوضاع ورزش فوتبال در کوردستان پیچیده‌تر و بغرنج‌تر از گذشته خواهد شد و ما نیز بخشی از حسرت تاریخی ورزش کوردستان خواهیم شد!
در پایان سخنانم با ترسیم این چشم‌انداز امیدوارانه و تحرک بخش، پیشنهاد تشکیل اتحادیه یا کانون باشگاه‌های کوردستان را برای توسعه بخشیدن به برنامه‌های مشترک و لزوم پرهیز از تصمیمات جزیره‌ای را مطرح نمودم که مورد استقبال طیف وسیعی از حاضران واقع گردید!
چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود
تا جهان باقی و آئین محبت باقیست!
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید