سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » تیم فوتسال بانوان دیواندره نیازمند حمایت مسئولان استان

مدیرعامل کارخانه بوبوتو و حامی ورزش در کردستان:

تیم فوتسال بانوان دیواندره نیازمند حمایت مسئولان استان

0
کد خبر: 1141

تیم فوتسال بانوان دیواندره نیازمند حمایت مسئولان استان

مدیرعامل بوبوتو یادآور شد: کارخانه بوبوتو در زمانی ۲۲۰ نیرو فعال داشته که به ۷۰ نفر کاهش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد دیگر شرایط و توان حمایت مالی از ورزش پایین آمده است و در سال جاری یاران سهرابی در لیگ برتر دیگر حامی نخواهند داشت.
مدیرعامل کارخانه بوبوتو و حامی ورزش در کردستان از عدم حمایت مسئولین از تولیدکنندگان و صنعتگران گلایه کرد و گفت: اگر به صنعت توجه نشود به طور قطع هیچ اسپانسری پا در عرصه حمایت از ورزش نمیىگذارد.
محمد نجیب شریفی در جمع خبرنگاران از بی‌توجهی مسئولین استان نسبت به ورزش انتقاد کرد و افزود: حال صنعت و تولید در کردستان خوب نیست و مسئولین به جای اینکه گام مثبتی برای تشویق حامیان ورزش بردارند متاسفانه سنگ اندازی می‌کنند.
وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی برای رونق و توسعه کارخانه وجود ندارد، عنوان کرد: کارخانه بوبوتو و سقز سازی کردستان(ون) همیشه حامی ورزش کردستان بوده است و تا آنجایی که توانسته است تیم‌های ورزشی کردستان را همراهی کرده است.
مدیرعامل کارخانه بوبوتو که خود از پیشکسوتان ورزش و صنعت در کردستان است، با تاکید بر این مهم که کارخانه بوبوتو معتبرترین کارخانه صنعت نانی کشور است، گفت: حمایت از تولید و صنعت باعث کاهش بیکاری و رونق ورزش می‌شوند، اما متاسفانه این واحد تولیدی که همواره حامی جوانان ورزشکار کردستان بوده است بنا به دلایلی حمایت نمی‌شود.
وی تصریح کرد: در سال ۹۲ کارخانه بوبوتو زمانی خریداری شد که مسئولین بانکی در آن زمان قول داده بودند برای توسعه آن تسهیلاتی پرداخت شود، ولی متاسفانه این مهم هیچگاه صورت نگرفت و همین امر باعث شد روز به روز فشار اقتصادی بیشتر شود.
شریفی ادامه داد: اهالی ورزش دغدغه نبود حامی ورزشی دارند و یا از تولیدکنندگان گلایه می‌کنند، که چرا پا در این عرصه نمی‌گذارند، ولی متاسفانه از درد و رنج تولیدکنندگان آگاه نیستند و نمی‌دانند چه چوب‌هایی لای چرخ می گذارند.
نجیب شریفی در ادامه و پس از گلایه‌های شدید از مسئولین ارشد استان در خصوص عدم حمایت از تولید، در رابطه با حمایت مالی از تیم فوتبال بانوان یاران سهرابی(بوبوتو) گفت: در سال ۱۴۰۰ باتوجه به درخواستی که یکی از دوستان ورزشی به بنده شد، حمایت مالی از این تیم راه برعهده گرفتم و تا پایان سال ۱۴۰۱ این حمایت را ادامه دادم که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به این تیم کمک شد.
مدیرعامل کارخانه بوبوتو بیان کرد: این تیم با عملکرد خوب در لیگ دسته یک کشور و میزبانی این رقابت ها در شهرستان دیواندره توانست به سطح بالاتری  صعود کند و این نشان از توان ورزش در این شهرستان را دارد ولی متاسفانه بعضی از مسئولین ورزشی چشم دیدن این موقعیت ها را ندارند.
وی با اشاره به اینکه رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیواندره هیچ گونه حمایتی از این تیم ندارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه کوتاه فکر بودن مسئولین ورزش در شهرستان ها و بهانه های غیر حرفه ای باعث می شود هیچگاه ورزش پیشرفت نکند که این مهم بسیار نارحت کننده است.
شریفی با اشاره به اینکه باید به حامیان ورزشی انگیزه داد  نه آنها را فراری دهند، عنوان کرد: تیم یاران سهرابی در شهرستان دیواندره فعالیت می کند و این تیم احتیاج به تمرین در یک سالن  استاندارد را دارد که متاسفانه رئیس ورزش این شهرستان، با این تیم سر لج دارد که در این راستا نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان هم نیز هیچ واکنشی نشان نمی دهد.
مدیرعامل بوبوتو در پایان با بیان اینکه حامیان ورزشی با فشارهای زیادی مالی وارد این عرصه می شوند، یادآور شد: کارخانه بوبوتو در زمانی ۲۲۰ نیرو فعال داشته که به ۷۰ نفر کاهش پیدا کرده است و این نشان می دهد دیگر شرایط و توان حمایت مالی از ورزش پایین آمده است و در سال جاری یاران سهرابی در لیگ برتر دیگر حامی نخواهند داشت.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید