سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » بخش خصوصی کشور به فرزند کردستان اعتماد کند‌

حضور جوان کردستانی در بین نامزدهای ریاست اتاق بازرگانی کشور

بخش خصوصی کشور به فرزند کردستان اعتماد کند‌

0
کد خبر: 1560

بخش خصوصی کشور به فرزند کردستان اعتماد کند‌

خانواده بزرگ اتاق بازرگانی ایران که جدای از مردم ایران نیستند همگی در یک کشتی نشسته‌اند و امروز که دریا طوفانی است این کشتی ناخدایی دریا بلد و طوفان‌دیده می‌خواهد.
پس از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌های بسیار بر سر ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بالاخره روز یکشنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ انتخابات تعیین ریاست پارلمان بخش خصوصی کشور برگزار می‌شود. 
در این میان افرادی با کارنامه‌‌ها و پیشینه‌‌‌‌‌های گوناگون، از طیف‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با دیدگاه‌ها و برنامه‌های متنوع و کاهاً متضاد؛ کاندیدای نشستن بر اریکه‌ی اتاق بازرگانی کشور شده‌اند.
همه ما به خوبی می‌دانیم که کشور در حال جنگ زیر پوستی یا حتی رودرروی اقتصادی است و اتاق بازرگانی ایران به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای اقتصادی کشور نقش بسیار تعیین کننده‌ای در برد و باخت ایران اسلامی در این جنگ دارد.
لذا انتخاب فردی در رأس این تشکل، فارغ از وابستگی به چپ و راست که صرفاً به اعتلای اقتصادی کشور، حفظ منافع ملت ایران، بهبود فضای کسب‌و‌کار، حمایت از تولید ملی بعنوان سنگ بنای اقتصاد جامعه و صدالبته استقلال اتاق بازرگانی‌ بیاندیشد به نظر بهترین و عاقلانه‌ترین کار ممکن در شرایط فعلی است.
در این میان انتخاب جوانی خلاق، پرانرژی، دغدغه‌مند، دلسوز و مطالبه‌گر، با سابقه‌ی کار مدیریتی و اجرایی درخشان که به کار گروهی و مشورت اعتقاد راسخ دارد و همکاران، اعضای اتاق و دارندگان کارت بازرگانی را خانواده‌ی خود می‌داند و حل مشکل خانواده را اولویت کاری خودش قرار داده است می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
علی اکبر عبدالملکی دانشجوی دکترای گردشگری است و عضویت در هیأت‌ نمایندگان اتاق ایران، ریاست کمیسیون گردشگری این اتاق، رئیس اتاق بازرگانی سنندج، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیریت چندین و چند شرکت خصوصی و دانش‌بنیان در حوزه‌های صنعت، معدن و گردشگری را در سابقه‌ی خود دارد؛ که هر کدام از این‌ها به تنهایی برای اعتماد به او برای نشستن بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی کشور کافی است.
این جوان خستگی ناپذیر که از غرب کشور و کردستان زیبا، اصیل و فرهنگی می‌آید رسم رفاقت و دوستی را خوب می‌داند و حَسَب مشق در محضر اساتید و جلوس پای منبر بزرگان، علی‌رغم ضاهر ساده و بی‌آلایشی که دارد چون در آستان پدر، درس انسانیت آموخته بر سر سفره کارگر می‌نشیند و لقمه را به همان اندازه برمی‌دارد که جایز و بایسته است سپس دعای برکت و رزق و روزی بر خوان صاحب سفره می‌خواند و کارگر را که با عرق جبین لقمه‌ای نان فراهم آورده از عزیز مصر عزیزتر برای اهل بیتش می‌داند.
خانواده بزرگ اتاق بازرگانی ایران که جدای از مردم ایران نیستند همگی در یک کشتی نشسته‌اند و امروز که دریا طوفانی است این کشتی ناخدایی دریا بلد و طوفان‌دیده می‌خواهد.
با اتخاب این چهره جوان و آشنا به محیط کسب و کار تلاش کنیم بخش خصوصی به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید