یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های خروشان کشور در پالنگان

روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های خروشان کشور در پالنگان

0
کد خبر: 1050

مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های خروشان کشور در پالنگان

استان کردستان یکی از قطب‌های رشته‌های مختلف ورزش قایقرانی در کشور است و استعدادهای درخشانی در این رشته دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های خروشان کشور اردیبهشت ماه جاری در کامیاران برگزار می‌شود.
حامد جولائی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان در پالنگان که در فرمانداری کامیاران برگزار شد، افزود: رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی آقایان و بانوان کشور در ماده‌های رفتینگ و کایاک طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی کردستان و در روستای پالنگان از توابع کامیاران برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای گردشگری به ویژه در زمینه گردشگری ورزشی در روستای پالنگان تصریح کرد: در دو سال گذشته جلساتی در راستای ساخت مجتمع تفریحی ورزشی و همچنین احداث کمپ قایقرانی در این منطقه با مسئولین شهرستان کامیاران برگزار شد و به صورت میدانی نیز از این محل بازدیدهایی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: ساخت چنین مجتمعی و در کنار آن احداث کمپ قایقرانی می‌تواند به رشد و توسعه گردشگری در این منطقه کمک کند و در این راستا برگزاری یک رویداد ورزشی ملی در امر معرفی جاذبه‌های گردشگری و جذب گردشگر برای این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
جولائی افزود: اگر امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان کشور باشیم از سوی فدراسیون قایقرانی در آینده منطقه پالنگان به عنوان پایلوت و مرکز این رقابت‌ها معرفی می‌شود و هر ساله این مسابقات در شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.
مسئول ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان ساخت: استان کردستان یکی از قطب‌های رشته‌های مختلف ورزش قایقرانی در کشور بوده و استعدادهای درخشانی در این رشته دارد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید