پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اسلایدر » ایران قوی با سفره خالی ممکن نیست

تذکر نماینده سقز و بانه به رئیسی:

ایران قوی با سفره خالی ممکن نیست

0
کد خبر: 1018

ایران قوی با سفره خالی ممکن نیست

[hide][/hide]بهزاد رحیمی، توسعه بدون تبعیض را عامل پیشرفت کشور دانست و نسبت به عدم رعایت عدالت اجتماعی، اقتصادی و رفتار سیاسی عادلانه به رئیس جمهور تذکر داد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئییس جمهور گفت: شعار ایران قوی با سفره خالی محقق نمی‌شود.
بهزاد رحیمی، در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی مجلس، توسعه بدون تبعیض را عامل پیشرفت کشور دانست و نسبت به رعایت عدالت اجتماعی، اقتصادی و رفتار سیاسی عادلانه به رئیس جمهور تذکر داد.
وی گفت: انتظار داریم در برابر تبعیض‌های ناروا و عدم تقسیم عادلانه ثروت، قدرت و امکانات بایستید. تحقق شعار "دولت مردمی ایران قوی" با سفره خالی ممکن نیست. شأن و منزلت خانواده ایرانی حفظ نمی‌شود مگر توجه اساسی به معیشت آنان صورت گیرد. نتیجه عدم توجه به معیشت خانواده‌ها موجب تجمعات روزانه معلمان، کارگران و بازنشستگان در مقابل مجلس و سایر نهادها شده است.
رحیمی گفت: رهبری مهمترین مشکل کشور در مقطع فعلی را اقتصاد و معیشت دانستند که دارای منطق قوی علمی و تجربی است، زیرا تولید کلیدواژه اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است. آنچه مسلم است وضعیت معیشت و اقتصادی فعلی جامعه حاصل ضعف دولت و تیم اقتصادی آن و سکوت مجلس است و در این شرایط مجلس و دولت مقصرند.
نماینده مردم سقز و بانه در خصوص مسائل این دو شهرستان گفت: بارها از این تریبون و از طریق مکاتبات با دولتمردان صدای رسای کولبران و جوانان کردستانی بوده‌ام، اما متاسفانه علیرغم وعده‌های فراوان هر روز شاهد جان باختن کولبران در راه تأمین معاش هستیم.
رحیمی گفت: دولت، هر چه سریع‌تر لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس ارائه دهد.
نماینده مردم سقز و بانه خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم سقز منتظر عملیاتی شدن وعده‌های جنابعالی در سفر استانی سال گذشته از جمله راه‌اندازی فرودگاه سقز هستند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان متذکر شد: این موضوع چند ماهی است که در کشور به چالشی بدون جواب تبدیل شده و علیرغم تأکید مقام معظم رهبری برای شناسایی و اشد مجازات برای عاملین این موضوع هنوز شاهد اقدامی قانع‌کننده نبوده‌ایم.
وی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و گفت: تاکنون شاهد تغییر سه وزیر در این وزارتخانه بوده‌ام و تا زمانی که در زیرمجموعه شما معاونینی باشند که در آمدن و رفتن وزرا در دولت‌های مختلف صندلی آنها محفوظ است، مطمئن باشید که کار پیش نمی‌رود.
روژان روزنامه کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید