سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » شب خاطره ماموستا «شیخ الاسلام» در سنندج برگزار می‌‌شود

شب خاطره ماموستا «شیخ الاسلام» در سنندج برگزار می‌‌شود

0
کد خبر: 1776

شب خاطره ماموستا «شیخ الاسلام» در سنندج برگزار می‌‌شود

حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام از شخصیت‌های برجسته علمی و دینی استان و کشور بودند که نقش بسیار پررنگی در موضوع وحدت اسلامی برعهده داشتند و همواره در محفل‌های عمومی و دانشگاهی و مجامع بین المللی بر آن تأکید نموده و خود در همین مسیر گام برداشتند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری شب خاطره حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در سنندج خبر داد.
اسعد فرهادی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به تصویر درآوردن شخصیت شهدا، شب خاطره شهید رمضان حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام دوشنبه ۲۰ فروردین مصادف با ۲۸ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام از شخصیت‌های برجسته علمی و دینی استان و کشور بودند که نقش بسیار پررنگی در موضوع وحدت اسلامی برعهده داشتند و همواره در محفل‌های عمومی و دانشگاهی و مجامع بین المللی بر آن تأکید نموده و خود در همین مسیر گام برداشتند.
وی ادامه داد: حوزه هنری استان کردستان به همت و کوشش دکتر اسماعیل احمدی مجموعه سخنرانی‌ها و فتوا‌های این عالم ربانی را در قالب مجموعه‌ای به عنوان شیخ الاسلام کردستان گرد آوری نموده است که ان شاء ا... به زودی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام ۲۶ شهریورماه ۱۳۸۸ مصادف با ۲۷ رمضان بعد از اقامه نماز عشاء و در هنگام غروج از مسجد به دست عوامل تکفیری شهید شد.
کلید واژه ها:
شیخ الاسلام
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید