جمعه، 14 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » مرگ مادر و فرزند بر اثر سقوط خودرو به سد داریان

مرگ مادر و فرزند بر اثر سقوط خودرو به سد داریان

0
کد خبر: 1765

مرگ مادر و فرزند بر اثر سقوط خودرو به سد داریان

ساعاتی پس از این حادثه با تلاش نیروهای امدادی و هلال احمر و گروههای مردمی خودرو به همراه دو جنازه از سد داریان بیرون کشیده شدند.
روژان پرس: سقوط خودرو به داخل سد داریان جان مادر و فرزند را گرفت.
رسانه‌های منطقه هورامان گزارش دادند امروز خودروی سواری ۴۰۵ در حوالی پل کلوش روستای ناو حامل ۳ سرنشین به داخل سد داریان سقوط کرده‌ است. سرنشینان خودر یک مرد(راننده) به همراه همسر و فرزندشان ساکن شهرستان پاوه بودند.
بر اساس خبرهای رسیده راننده خودرو فرشاد ازکات نجات یافت اما متاسفانه بیان امیری همسر و آران ازکات فرزند ۵ ساله ایشان با ماشین غرق شده‌اند.
ساعاتی پس از این حادثه با تلاش نیروهای امدادی و هلال احمر و گروههای مردمی خودرو به همراه دو جنازه از سد داریان بیرون کشیده شدند.

علیرضا حیدری فرماندار پاوه با بیان اینکه این حادثه اواخر وقت دیشب (چهاردهم فروردین) رخ داد، افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ که سه سرنشین داشت در محدوده دریاچه سد داریان در شهرستان سروآباد که مرز مشترکی با پاوه دارد سقوط می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو نجات پیدا کرد و دو نفر دیگر که مادر و پسر بودند متاسفانه غرق می‌شوند.
وی ادامه داد: در ساعات اولیه وقوع حادثه به همراه نیروهای امدادی و هلال احمر پاوه و غواص بهمن پرورش و همچنین فرماندار سروآباد پای کار بودیم و ابتدا خودرو و جسد مادر و پس از چند ساعت جست‌وجو جسد کودک پیدا شد.
حیدری با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نیز دوباره شاهد تکرار چنین حادثه تلخی بوده‌ایم، به گردشگران توصیه کرد از نزدیک شدن به دریاچه سد داریان خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: این منطقه خصوصا در فصل بهار میزبان خیل عظیم گردشگران است که باید قبل از هرچیزی مسائل ایمنی را رعایت کنند.

روژان این حادثه تلخ را به خانواده و بستگان و مردم منطقه تسلیت می‌گوید.
کلید واژه ها:
سد داریان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید