جمعه، 14 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » شعبه صرافی بانک ملی ایران در سنندج افتتاح شد

شعبه صرافی بانک ملی ایران در سنندج افتتاح شد

0
کد خبر: 1677

شعبه صرافی بانک ملی ایران در سنندج افتتاح شد

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان گفت: صرافی ملی در استان یک ظرفیت مهم و تأثیرگذار در رشد اقتصاد استان بوده و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در فعالیت‌های مالی - ارزی تجار و بازرگانان استان ایفا نماید.
سنندج- خبرنگار روژان‌پرس: مراسم  افتتاح صرافی ملی شعبه سنندج همزمان با نیمه شعبان به صورت حضوری - وبیناری و با حضور مسئولان استان کردستان شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ، دکتر مصطفی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت استان، دکتر سید کمال حسینی  نایب رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان ، حمزه خان بابایی نماینده تجار و بازرگانان استان ، جلیل خوشحالی پیشکسوت بانک ملی و جمشید کریمی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان و جمعی از کارکنان بانک ملی استان حضور داشتند؛ شعبه صرافی ملی در سنندج همزمان با  ۹ شعبه صرافی ملی دیگر  در استان های مختلف کشور به صورت همزمان شد.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان در این مراسم، ضمن خیر مقدم به میهمانان، گفت: با دستور  آقای دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران و مسئولین شرکت صرافی ملی ایران،  امکان لازم  برای فعالیت موثر شعبه صرافی ملی در این استان فراهم‌شده است.
جمشید کریمی با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این صرافی در سنندج افزود: صرافی ملی در استان یک ظرفیت مهم و تأثیرگذار در رشد اقتصاد استان بوده و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در فعالیت‌های مالی - ارزی تجار و بازرگانان استان ایفا نماید.
آقای حمزه خان بابایی نماینده تجار و بازرگانان استان،  با اشاره به نقش مهم صرافی‌ها در مبادلات ارزی کشور، بیان‌ نمود که بانک ملی و صرافی ملی  باتوجه به تجربیات و نقش خاص خود، قطعا می‌تواند تسهیلات و سرعت لازم را در امور ارزی تجار و بازرگانان استان معمول نماید.
گفتنی است شرکت صرافی ملی ایران در سال ۱۳۸۳ با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عمدتاً با سرمایه بانک ملی به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شد و علی‌رغم محدودیت‌های بین‌المللی، نقش مهمی در نقل‌وانتقال وجوه ارزی و ایجاد تعادل در بازار ارز ایفا کرده است. شر‌کت صرافی ملی ایران با بهره‌مندی از دانش و تجارب مدیران و کارشناسان ورزیده ارزی و بانکی تعامل سازنده با واحدهای خارج کشور بانک ملی و انعقاد قرارداد با کارگزاران معتبر و خوش‌نام و به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته، ریسک انجام حواله‌های ارزی و معاملات نقدی(اسکناس) را به حداقل رسانده است.
کلید واژه ها:
صرافی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید