چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » بانک مسکن همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم بوده است

استاندار کردستان در بازدید از شعبه مرکزی سنندج:

بانک مسکن همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم بوده است

0
کد خبر: 1562

بانک مسکن همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم بوده است

بانک مسکن متولی اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان است لذا می‌بایست منابع کافی برای تامین تسهیلات این طرح در اختیار داشته باشد.
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به همراه عسکری فرماندار سنندج به مناسبت 85 سالروز تاسیس بانک مسکن از شعبه مرکزی سنندج بازدید و بانک مسکن را پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم عنوان کرد. 
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، وی با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در استان، ارائه خدمات این بانک در بیشتر حوزه‌ها را ارج نهاد و با تقدیر از همراهی مجموعه این بانک در کمک به حل مشکلات مردم، گفت: امروز حجم کار بانک مسکن و فشار تقاضاهایی که برای بانک مسکن وجود دارد موجب شده در بین بانکهای کشور خوشنام‌ترین باشد. 
استاندار کردستان مدیریت بانک مسکن در استان بر اساس دانش و تجربه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بانک مسکن در کردستان توانسته است بیشتر از حق خود، منابع بانک مرکزی را جذب کند و رضایتمندی بیشتر و مثبتی نسبت به این بانک در استان، وجود دارد. 
طبق اظهارات زارعی کوشا، در سفر اخیر هیئت دولت به استان، با تاکید بر تمرکز  تسهیلات نهضت ملی مسکن در این بانک در راستای دسترسی آسان و هموارتر متقاضیان این طرح، با رئیس جمهور مطالبی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
استاندار کردستان با اشاره به نقش عمده بانک مسکن در تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج، افزود: با توجه به اهمیت آن، عملکرد مثبت بانک مسکن در حوزه تسهیلات تکلیفی قابل تحسین است و در این حوزه این بانک به خوبی عمل کرده است‌. 
زارعی کوشا بانک مسکن را همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم خواند و تصریح کرد: این بانک در طرح نهضت ملی مسکن و تسهیلات تکلیفی پیشتاز است. 
وی با توجه به پیشنهاد مدیریت بانک مسکن درخصوص تمرکز منابع مالی شرکتهای بزرگ در بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن متولی اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان است لذا می‌بایست منابع کافی برای تامین تسهیلات این طرح در اختیار داشته باشد و در این زمینه می‌بایست تعدادی از شرکت‌های بزرگ استان با تمرکز منابع خود در این بانک به تحقق اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند. 
در ادامه امید راست‌بین مدیر شعب استان کردستان گزارشی از عملکرد بانک در استان در سال 1402 و مشکلات پیش روی به ویژه در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن و ارائه راهکار حل این مشکلات ارائه کرد که با استقبال استاندار کردستان همراه شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید