چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » احداث خانه ورزش‌های رزمی به نام فریار امینی پور در سقز

احداث خانه ورزش‌های رزمی به نام فریار امینی پور در سقز

0
کد خبر: 1625

احداث خانه ورزش‌های رزمی به نام فریار امینی پور در سقز

استاندار کردستان با خانواده مرحوم امینی پور قهرمان موی تای کشور که ۲۰ دی امسال در حادثه تصادف در کشور تایلند درگذشت، دیدار کرد.
خانه ورزش‌های رزمی به نام مرحوم فریار امینی پور در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان در شهر سقز کلنگ زنی شد.
استاندار کردستان در سفر یک روزه خود به همراه هیاتی از مسئولان استانی و شهرستانی روز دوشنبه با خانواده مرحوم امینی پور قهرمان موی تای کشور که ۲۰ دی امسال در حادثه تصادف در کشور تایلند درگذشت، دیدار کرد.
اسماعیل زارعی کوشا ضمن تسلیت به خانواده این قهرمان ملی، گفت: وجود این جوان شایسته مایه افتخار برای همه ما بود و برای زنده نگه داشتن نام او هم سالن ورزشی را به نامش نامگذاری می کنیم.
امام جمعه شهر سقز هم در این دیدار با بیان اینکه تربیت فرزند صالح یکی از سفارشات دین مبین اسلام است، گفت: فریار امینی پور در نتیجه تربیت درست والدینش در زمینه ورزشی پیشرفت کرد و نام و نشان نیک او موجب شد مراسم تشیع جنازه او با حضور هزاران نفر برگزار شود.
مادر مرحوم فریار امینی پور ضمن قدردانی از همه مسئولان به ویژه استاندار کردستان گفت: تنها یک درخواست از مسئولان دارم آن هم این است که نام فرزندم به فراموشی سپرده نشود.
فرماندار ویژه شهرستان سقز هم اظهار کرد: زمینی را برای احداث سالن ورزش‌های رزمی به نام مرحوم فریار امینی پور در نظر گرفته‌ایم و اعتبار احداث آن هم تامین شده است.


کلید واژه ها:
فریار امینی پور
دسته بندی: اخبار / اجتماعی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید