جمعه، 28 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » پیکر فریار امینی‌پور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

پیکر فریار امینی‌پور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

0
کد خبر: 1582

پیکر فریار امینی‌پور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر فریار به دلیل ترافیک موجود در مسیر بیش از ۲ ساعت طول کشید تا به آرامستان آیچی رسید.
دو هفته پیش خبر فوتش در دیار غربت بر سر زبانها افتاد. “فریار امینی‌پور” قهرمان سقزی در تایلند بر اثر سانحه موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
امروز بار دیگر نام او در راس خبرها قرار گرفت. انبوه جمعیت قدرشناس سقز در پی اطلاع از بازگرداندن  پیکر این قهرمان به زادگاهش در مسیر منتهی به گورستان آیچی تجمع کردند و پیکر قهرمان خود را تشییع کردند.
پایگاه خبری واکاوی که خبرهای سقز را پوشش می دهد نوشت امید غفوری از همراهان و دوستان سابق فریار که اکنون مدیریت آکادمی غفوری را بر عهده دارد اعلام کرده که باشگاه او حاضر به پذیرایی از مهمانانی است که احتمالا از شهرهای دور و نزدیک در مراسم تشییع فریار حاضر شوند. 
فریار امینی‌پور رزمی‌کار جوان سقزی در تاریخ ۲۰ دیماه بر اثر تصادف در شهر پوکت تایلند درگذشت. مرگ این جوان ورزشکار موجی از غم و اندوه در دل شهروندان سقزی و ورزشکاران ایجاد و همدردی‌های زیادی از جانب اقشار مختلف با خانواده این قهرمان به عمل آمد.
پیکر قهرمان موی تای کشور ظهر امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آرامستان آیچی زادگاهش سقز به خاک سپرده شد.
فریار امینی‌پور رزمی‌کار جوان سقزی در ۲۰ دی سال جاری بر اثر تصادف در شهر پوکت کشور تایلند درگذشت.  
مرگ این جوان ورزشکار موجب غم و اندوه بسیاری از علاقمندان به ورزش و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم سقز شد و از زمان اعلام خبر درگذشت این قهرمان، مردم و مسئولان با خانواده او به شیوه های متعدد از ارسال پیام یا حضوری ابراز همدردی کردند.  
فارس هم در خبری نوشت مراسم تشییع پیکر فریار به دلیل ترافیک سنگین در مسیر بیش از ۲ ساعت طول کشید تا به آرامستان آیچی رسید.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید