جمعه، 21 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » عصری خاطره‌انگیز برای بسکتبال کردستان

عباد زینبی

عصری خاطره‌انگیز برای بسکتبال کردستان

0
کد خبر: 1545

عصری خاطره‌انگیز برای بسکتبال کردستان

هیات بسکتبال کردستان با برگزاری این نشست عصری خاطره‌انگیز را در این موسم سرد سال برای مدعوین و پیشکسوتان خلق کرد که امید است چنین نشست‌هایی ادامه یابد.
زمستان ۱۴۰۲، هتل شادی کردستان. از قهرمانان دیروز تا جوانان مشتاق امروز همه آمده‌بودند. نشست هم اندیشی هیات بسکتبال کردستان با  پیشکسوتان.
عصر یکشنبه هتل شادی سنندج میزبان آسمان‌خراش‌های بسکتبال کردستان و‌ ایران بود؛ ستاره‌های غرورآفرینی که در سال‌های نه چندان دور افتخار، شرف و شادی را برای همشهریان خود به‌ارمغان می‌آوردند.
در مسابقات آن سالها که با نام کردستان، ساینا و تراکتورسازی برگزار می‌شد سالن آزادی از جمعیت مشتاق و علاقه‌مند که برای تشویق فرزندان خود می‌آمدند موج می‌زد؛ دوران طلایی بسکتبال کردستان که اینک همه حسرت آن سال‌ها را می‌خورند.
اقدام مثبت هیات بسکتبال کردستان برای برگزاری این نشست و در متن آن تجلیل از استاد مسعود مردوخی مربی نامدار کردستانی، کاک خسرو شافعی، مربی و پیشکسوت بسکتبال کردستان، سرکار خانم‌ها ژاله جلویزانی، ناهید مردوخی زنان زحمتکش و بی‌ادعای بسکتبال کردستان را باید به فال نیک گرفت.
در این روز بسیاری از بزرگان و نامداران بسکتبال کردستان آمده بودند. سخنرانان از زنده‌یاد مهندس ادب و حمایت‌هایش گفتند؛ مردی که در باشگاه ساینا خدماتی شایانی از خود به‌یادگار گذاشت.
شایسته است از رئیس اسبق و موفق هیات آن سالها مهندس کیانوش سلطانپور که تلاش و فعالیتی مجدانه در قامت ریاست هیات داشت و یکی از بزرگان غایب جلسه بود به نیکی و شایستگی تمام یاد شود.
لحظه ورود استاد مردوخی همه به احترام سالها تلاش و فعالیت وی قیام کردند و با تشویق خود خدمات این مرد بزرگ را ارج نهادند.
هیات بسکتبال کردستان با برگزاری این نشست عصری خاطره‌انگیز را در این موسم سرد سال برای مدعوین و پیشکسوتان خلق کرد که امید است چنین نشست‌هایی ادامه یابد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید