جمعه، 28 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » تجلیل بانک ملی کردستان از سرمربی تیم ملی تنیس روی میز

تجلیل بانک ملی کردستان از سرمربی تیم ملی تنیس روی میز

0
کد خبر: 1359

تجلیل بانک ملی کردستان از سرمربی تیم ملی تنیس روی میز

عنوان قهرمانی با حضور تیم‌های قوی و برجسته آسیا کاری سخت و دشوار بود که با درایت و مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی و تلاش و روحیه جوانمردی و خستگی‌ناپذیر ورزشکاران محقق شد.
مدیریت اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، طی مراسمی از «جمیل لطف الله نسبی» سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران که در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو پس از 65 سال تاریخ سازی کرد و با درایت و هدایت مدبرانه خود تیم ملی را به مقام سوم آسیا رساند تجلیل کرد.
در این مراسم که در دفتر اداره امور شعب بانک ملی کردستان در سنندج با حضور تعدادی از مدیران ارشد این بانک در استان ازجمله: جمشید کریمی، فردین عبداللهی، حمید علیاری، سید مکمل احمدی، صلاح پویا، بهروز مندمی و همچنین ناصر رحیمیان رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان سنندج، عبدالله ایوبی از پیشکسوتان تنیس روی میز کردستان و یحیی صمدی مدیر انجمن تجلیل از مفاخر و هنرمندان کردستان برگزار شد از جمیل لطف الله نسبی، دارنده مدال برنز تیمی رقابت‌های قهرمانی آسیا قدردانی شد.
در این نشست جمشید کریمی از مدیران ارشد اداره امور شعب بانک ملی کردستان از تلاش‌های پینگ پنگ بازان و قهرمانان ملی برای افتخار‌آفرینی و کسب رتبه سوم آسیا پس از چندین دهه قدردانی کرد و گفت: تنیس روی میز ورزشی پر رمز و راز، فنی و پر تحرک است که در اصل متعلق به کشورهای شرق آسیا به ویژه چین می‌باشد.
وی با اعلام اینکه کسب عنوان قهرمانی با حضور تیم‌های قوی و برجسته آسیا کاری سخت و دشوار بود که با درایت و مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی و تلاش و روحیه جوانمردی و خستگی‌ناپذیر ورزشکاران محقق شد افزود: قطعا این خاطره شیرین و افتخار بزرگ در یاد و خاطر مردم کشور همیشه می‌ماند و خوشحالیم این افتخار به همت یک مربی دلسوز دیار کردستان رقم خورد. 
جمشید کریمی اظهارداشت: با توجه به تاثیرگذاری مربیان و افتخارآفرینی ورزشکاران کردستانی در تیم‌های ملی ضمن کسب افتخار در میدان بین المللی، در روحیه و نشاط جمعی مردم نقش ویژه ای دارند و سبب فرهنگ سازی برای جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش شده و باعث ارتقاء سلامتی جامعه می شوند و یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک ملی توجه به افتخار آفرینان ورزشی است تا گوشه‌ای هر چند اندک از تلاش‌های این عزیزان جبران شود و به با این هدف امروز اداره امور شعب استان کردستان تصمیم گرفت در نشستی صمیمی و خودمانی از کسب رتبه و افتخار در سطحی بین المللی توسط آقای جمیل لطف الله نسبی و سالها نقش آفرینی ایشان در سطح استانی و کشوری قدردانی کند. 
حمید علی یاری از دیگر مدیران بانک ملی در کردستان نیز با اشاره به اینکه مدیریت و افتخارآفرینی در ورزش تنیس روی میز کشور در میادین مختلف بیشترین سهم آن توسط کردستانی‌ها صورت گرفته است اظهار داشت: در این میان نقش و تاثیرگذاری خانواده لطف الله نسبی قابل انکار نیست و ارتقاء و رشد این ورزش در ایران و به ویژه کردستان مرهون زحمات و تلاش و مدیریت آنان است که زنده یاد اقبال لطف الله نسبی بیشترین زحمت را متحمل شد و امروز مزد تلاش‌های این مرحوم و خانواده‌اش به ثمر نشست. 
جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز ایران هم در این نشست ضمن قدردانی از استقبال مسئولان و متولیان و ورزشکاران و هیات‌های ورزشی به ویژه مردم قدرشناس استان و سنندج اظهار داشت: از اینکه یک بانکی مانند بانک ملی به ورزش توجه می‌کند و بنده را نیز دعوت کرده قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم برای کشور و استان قدم‌های ارزنده و موثر و نتیجه بخش‌تری بردارم. 
لطف الله نسبی در ارتباط با بازی‌های آسیایی هانگژو و حضور تیم‌های قدرتمند شرق آسیا گفت: تیم ما با امکانات حداقلی، تیم‌هایی را می‌برد که تمام امکانات برایشان فراهم بود و در 65 سال پیش ایران تیمی مانند افغانستان را برده بود اما تیم ما در این مسابقات تیمی قدرتمند مانند ژاپن را از پیش رو برداشت. 
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه تنیس روی میز در ایران پتانسیل بالایی دارد، گفت: متاسفانه از ورزش حمایت خوبی نمی‌شود و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه کنند و بودجه ما افزایش پیدا کند و کسب رنکینگ و مقام، نیازمند این است که دائم در مسابقات باشیم اما با بودجه‌ای که فدراسیون دارد، سخت است. باید ورزشکاران حمایت شوند و ضمن ایجاد اشتغال، زمینه برای ترقی آنان فراهم شود تا در آسیا و جهان حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.
ناصر رحیمیان رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان سنندج و مدیرعامل باشگاه فررهنگی ورزشی چاپ معلم نیز طی سخنانی اظهار داشت: تیم ملی تنیس روی میز ایران امسال بهترین عملکرد خود طی سال‌های اخیر را در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ارائه کرد و موفق شد با سرپرستی جمیل لطف الله نسبی از فرزندان کردستان به مدال ارزشمند برنز دست پیدا کند که می طلبد از وی و دیگر مربیان و ورزشکاران کردستانی حمایت شود تا شاهد کسب موفقیت بیشتری در سطح ملی و بین المللی باشیم.
وی افزود: کارخانه‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها ضمن حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران، نسبت به جذب و استخدام قهرمانان اقدام کنند تا این روال و حرکت‌ها منجر به توسعه و رشد بیشتری شود. 
گفتنی است جمیل لطف الله نسبی از دیار باعزت کردستان کاری سترگ و ماندگار انجام داد و با هنر مربیگری خود در پینگ‌پنگ آسیا تاریخ‌سازی کرد و با عملکرد درخشان شاگردانش به مصاف رقبای قدرتمند آسیابی رفت و از این میدان سربلند بیرون آمد.
او بعد از ۶۵ سال تیم ملی پینگ پنگ ایران را صاحب مدال برنز کرد، دو مدال با ارزش برنز تیمی و دوبل بازی‌های آسیایی را بعد از نزدیک ۷ دهه به دست آورد و برگ زرینی را در تاریخ این رشته ورزشی ثبت کرد.
دسته بندی: اخبار / اسلایدر / اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید