دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » پخش فصل جدید سریال«نون‌خ» از ابتدای ماه رمضان

مهدی فرجی تهیه‌کننده:

پخش فصل جدید سریال«نون‌خ» از ابتدای ماه رمضان

0
کد خبر: 1495

پخش فصل جدید سریال«نون‌خ» از ابتدای ماه رمضان

سریال «نون خ» هر چند که به طور کل اثری است طنز که اغلب طعنه به مسائل اجتماعی (بومی و ملی) می‌زند و از این رو منتقدین جدی دارد اما به این دلیل که در فضای کردستان و با آن تم ساخته شده، تا حدی نمایاننده ساختارها، مناسبات، روابط و مواردی از قبیل لباس، زبان و لهجه، ادبیات عام و موسیقی مردمان کرد است.
تهران- قدیر اللهمرادی: فصل جدید مجموعه تلویزیونی «نون‌خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید.
مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ»درباره زمان پخش این سریال گفت: شروع پخش این سریال در ابتدای ماه رمضان خواهد بود و خوشبختانه در کنار بازیگرانِ فصل‌های قبلی همچون حمیدرضا آذرنگ، بازیگران بومی و محلی جدیدی هم به گروه اضافه شده‌اند.
وی در گفتگو با ایسنا گفته است توجه به محورهایی همچون محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون‌خ۵» است.
حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.
سریال «نون خ» هر چند که به طور کل اثری است طنز که اغلب طعنه به مسائل اجتماعی (بومی و ملی) می‌زند و از این رو منتقدین جدی دارد اما به این دلیل که در فضای کردستان و با آن تم ساخته شده، تا حدی نمایاننده ساختارها، مناسبات، روابط و مواردی از قبیل لباس، زبان و لهجه، ادبیات عام و موسیقی مردمان کرد است. اثری است که در حد توان فرهنگ جذاب و شیرین مردمان کرد را در نگاه و ذهن مخاطبان خود باز می‌نماید و از این طریق آن مسائل بومی و هویتی را به طریقی یادآوری می‌کند. 
«نون‌خ» به‌کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون‌خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ پخش شدند.
کلید واژه ها:
نون‌خ
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید