دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » زیرگذر سه‌راهی تکیه و چمن کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار سنندج:

زیرگذر سه‌راهی تکیه و چمن کلنگ‌زنی می‌شود

0
کد خبر: 1422

زیرگذر سه‌راهی تکیه و چمن کلنگ‌زنی می‌شود

رشیدی گفت: سال آینده پروژه‌های بلوار معتمدوزیری و بلوار حسن آباد به اضافه زیرگذر سه راهی تکیه و چمن انجام می‌شود.
شهردار سنندج گفت: زیرگذر سه‌راهی تکیه و چمن با داشتن مصوبه شورای ترافیک در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.  
سیدانور رشیدی در شورای ترافیک استان کردستان اظهار کرد: برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک شهر سنندج از تمامی امکانات استفاده می‌کنیم و به همین منظور برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای مدیریت ترافیک در سطح شهر انجام شده و چندین کلان‌پروژه هم تعریف و در حال اجراست. 
وی یکی از این طرح‌ها را احداث زیرگذر سه‌راهی تکیه و چمن عنوان کرد و افزود: این طرح با داشتن مصوبه شورای ترافیک در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود. 
رشیدی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در شهر سنندج اشاره کرد و گفت: این طرح سال گذشته به عنوان طرح بسیار موفق اجرا شد اما در ادامه به دلایل اجتماعی استمرار آن به تعویق افتاد.
وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای دوباره این طرح با پایلوت بهاران شروع شده و به مابقی نقاط شهر هم تسری پیدا خواهد کرد. 
شهردار سنندج خواستار همراهی و همکاری بخش‌های مختلف برای اجرای کامل طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر شد و از همراهی رسانه‌ها به ویژه شبکه استانی تقدیر کرد. 
وی اضافه کرد: اجرای پارکینگ به عنوان یکی از نیازهای اساسی در مرکز شهر از اولویت‌های شهرداری سنندج است و به همین منظور اراضی روبروی پارک شهدا، جز چند شعیر آن، تملک شده است. 
رشیدی خاطرنشان کرد: برای احداث پارکینگ در محدوده میدان آزادی سنندج نیز با نیروی انتظامی توافقاتی انجام شده و پارکینک طبقاتی در مساحت 7 هزار مترمربع احداث می‌شود.
وی گفت: اتصال میدان شهیده ناهید فاتحی‌کرجو به کمربندی آبیدر به طول 1300 متر بیش از 12 درگیر معارض و پروسه قضایی بود و معارضین 37 میلیارد تومان حکم اجرائیه به زیان شهرداری داشتند که با توافقات با دانشگاه علوم پزشکی کردستان این موضوع حل شده است. 
رشیدی گفت: سال آینده پروژه‌های بلوار معتمدوزیری و بلوار حسن آباد به اضافه سه راهی تکیه و چمن انجام می‌شود.
کلید واژه ها:
زیرگذر تکیه و چمن
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید