دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » تجلیل از تعاونی‌های برتر

هجدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر کردستان برگزار شد

تجلیل از تعاونی‌های برتر

0
کد خبر: 1281

تجلیل از تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با با اشاره به استقبال خوب مردم از بخش تعاون، اظهار داشت: خوشبختانه مردم کردستان از دیر باز با فرهنگ تعاون و کار جمعی آشنا هستند و به مهم نیز اعتقاد دارند.
به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون از ۱۵ تعاونی برتر ملی و استانی در سنندج تجلیل شد.
هجدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر کردستانی در آخرین روز از گرامیداشت هفته تعاون  با حضور جمعی از مدیران ارشد استان، تعاونگران و فعالان حوزه اقتصادی در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر  با بیان اینکه  تعاون می‌تواند به اشتغالزایی، فقرزدایی و توسعه اقتصادی کمک کند، اظهار داشت: رشد اقتصاد در گرو توسعه تعاونی‌ها و کارهای مشارکتی اهتمام بورزیم و به قشر جوان کارهای تیمی آموزش داده شود.
فرزاد پیشکاری یادآور شد: باید فرهنگ تعاون و کارهای مشارکتی در آموزش پرورش و جامعه تببین شود تا حس مسئولیت‌پذیری و اقتصاد تعاونی نهادینه شود و در کشور ما این ظرفیت در ابعاد مختلف وجود دارد.
او با با اشاره به استقبال خوب مردم از بخش تعاون، اظهار داشت: خوشبختانه مردم کردستان از دیر باز با فرهنگ تعاون و کار جمعی آشنا هستند و به مهم نیز اعتقاد دارند.
او واسطه‌گری و وجود دلالان، عدم اعتماد متقابل، عدم شناخت از منابع تولیدی، ترویج شغل‌های کاذب و عدم حمایت بانک‌های عامل از بخش تولید را از معضلات بخش اشتغال به‌ویژه در بخش تعاون ذکر کرد و افزود: آموزش، لازمه توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه است و با آموزش صحیح و ترویج فرهنگ تعاون می‌توان به ایجاد سهم ۲۵ درصدی تعاون از اقتصاد کشور امیدوار بود.
در پایان این مراسم تعاونی‌های تانکرداران سنندج و تعاونی کسری کارآفرین غرب به عنوان کاندیدای برتر ملی، اتحادیه شرکت‌های تعاونی اعتبار استان کردستان به عنوان اتحادیه برتر استانی و تعاونی‌های کابل کنترل سپهر شهرستان بیجار، تعاونی مصرف فرهنگیان یاسوکند شهرستان بیجار، تعاونی توسعه و عمران شهرستان بیجار، تعاونی فراگیر شهرستانی تعاونگران تلاشگر مهر شهرستان قروه و تعاونی سهام عدالت شهرستان دیواندره به عنوان تعاونی‌های برتر استانی، با اهدای تندیس جشنواره و لوح سپاس، تقدیر شدند.
 همچنین از تعاونی‌های اعتبار کارکنان آموزش و پرورش شهرستان دهگلان، تعاونی صیادان دریاچه زریوار شهرستان مریوان، تعاونی مسکن تیپ ۲۲۸ پیاده شهرستان سقز، تعاونی آرین نورد شهرستان سقز، تعاونی مسکن مخابرات شهرستان دیواندره و تعاونی خرمن گل‌های رز شهرستان سنندج به عنوان تعاونی‌های شایسته، تجلیل شد.
دسته بندی: اخبار / اقتصادی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید