شنبه، 15 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » به‌جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید

شهاب ناصری *

به‌جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید

0
کد خبر: 1168

به‌جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید

چه چیزی پس پرده نهان است که به انواع ترفندها می‌خواهد آن چند نیروی کورد را هم حذف نماید؟
در تاریخ بیستم خرداد ماه جاری آقای فتحی نماینده سنندج کامیاران دیواندره در صحن علنی مجلس در اقدامی غیر حرفه‌ای و متناقض با شان و جایگاه نماینده و در تعارض کامل با منافع و مطالبات مردم کردستان خطاب به معاون رییس جمهور می‌گوید: "لطفا رییس سازمان مدیریت کردستان (که فردی بومی است) را برکنار کرده و کسی از جنس خودتان برای کردستان منصوب کنید" این در حالی است که تعداد مدیران کرد اهل سنت از شمار انگشتان دو دست نیز کمتر است.
پرسشی که از آقای فتحی این روزها توسط فعالان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، مدنی و زیست‌محیطی مطرح است این است که پس از مدتها غیبت نامبرده در حالیکه روزهای سختی بر این مردم گذشته است و انباشت مطالبات مردمی از حد فزون شده است چه چیزی پس پرده نهان است که به انواع ترفندها می‌خواهد آن چند نیروی کورد را هم حذف نماید؟
تریبون صحن علنی مجلس هر چند ماه یک‌بار در اختیار نماینده قرار می‌گیرد. آیا شایسته است به جای بیان مشکلات مردم و ارایه راهکار برون رفت این فشارها بر مردم و توسعه استان تمام تلاشتان حذف نیروهای کورد و جایگزینی آنان با نیروهای غیر بومی باشد.
آقای فتحی نماینده محترم؛ لطفا به صف مردم برگردید و مقابل خواست و مطالبات مردم نایستید که این خلاف سوگندی است که یاد کرده‌اید.
* رییس اتاق اصناف مرکز استان کردستان
کلید واژه ها:
شهاب ناصری محسن فتحی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید