شنبه، 1 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اسلایدر » سال گذشته ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بانه تخصیص داده شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

سال گذشته ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بانه تخصیص داده شد

0
کد خبر: 1114

سال گذشته ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بانه تخصیص داده شد

ازهاری در باره فعال‌سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل نیز گفت: فعال‌سازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد باید پیگیری شود و مشکلات این واحدها برطرف و فعال شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اختصاص ۸۰درصدی اعتبارات شهرستان بانه در سال گذشته گفت: از مجموع یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب شده به شهرستان بانه بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان؛ ارسلان ازهاری در دومین جلسه شواری اداری شهرستان بانه با محوریت برگزاری یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳ بانه اظهارداشت: سال گذشته در راستای شفاف‌سازی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها تخصیص اعتبار هر شهرستان به فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد که این اقدام در نوع خود بی‌سابقه بود و برای اولین بار در استان کردستان انجام شد.
وی با تاکید بر رعایت عدالت و ساز و کار قانونی لازم جهت تخصیص اعتبار در سطح شهرستان افزود: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری‌های استان، اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته عمدتاً به صورت نقدی بود و به حساب کلیه دستگاه‌های اجرایی واریز شده است که ضروری است فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای هزینه‌کرد این اعتبارات، با رعایت قوانین و مقررات، صرفه‌جویی‌های اقتصادی، رعایت اولویت‌بندی‌های صورت گرفته در هزینه‌کردها و جلوگیری از برگشت اعتبار قبل از موعد مقرر و حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه اقدام کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به تخصیص ۸۰درصدی اعتبارات شهرستان بانه در سال گذشته گفت: از مجموع یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب شده به شهرستان بانه بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "مهار تورم و رشد تولید" اظهار داشت: شهرستان بانه با دارا بودن مزیت‌های فراوان نسبی در حوزه‌های مختلف اعم از گردشگری، مرز و... دارای شرایط ویژه جهت تولید است که امیدواریم موضوع ایجاد منطقه آزاد اقتصادی این شهرستان در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد و زمینه‌ساز جذب و فعالیت سرمایه‌گذاران در این شهرستان شود.
ازهاری در خصوص فعال‌سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل نیز بیان داشت: فعال‌سازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد باید پیگیری شود و مشکلات این واحدها برطرف و فعال شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به پروژه سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه نیز گفت: سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تخصیص ۱۰۰درصدی از محل اعتبارات استانی و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان ورزش و جوانان به این پروژه اختصاص یافت که لازم است کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات لازم را برای اتمام این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های دارای اولویت لحاظ نماید و امیدواریم این پروژه نیز در کوتاه‌ترین زمان تکمیل و تقدیم جوانان شهرستان بانه شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید