شنبه، 8 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » روزنامه روژان در غرب کشور رتبه دوم را به‌دست آورد

اعلام نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها+ لیست رتبه‌ها

روزنامه روژان در غرب کشور رتبه دوم را به‌دست آورد

0
کد خبر: 1734

روزنامه روژان در غرب کشور رتبه دوم را به‌دست آورد

۲۶۰ روزنامه سراسری، منطقه‌ای، استانی و محلی، در این دور از رتبه‌بندی شرکت کردند.
نتایج نهایی دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد و روزنامه روژان با کسب ۶۴.۷ امتیاز در چهار استان غرب کشور، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و ایلام رتبه دوم را به دست آورد. نقد حال با ۶۴.۸ امتیاز در رتبه اول قرار دارد.
در دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها، ۲۶۰ روزنامه سراسری، منطقه‌ای، استانی و محلی، در دو مرحله‌ی کارشناسی و داوری، بر اساس عملکرد روزنامه‌ها در فصل تابستان 1402 مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
ویژگی مهم در این دوره رتبه‌بندی تمرکز بر تولید محتوا و افزایش چشمگیر امتیازات کیفی بود. همچنین شاخص‌های روزنامه‌های سراسری، منطقه‌ای و استانی در مواردی متفاوت بوده و داوری آن‌ها با مشارکت فعالان رسانه‌ای هر استان انجام گرفت.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، نتایج رتبه‌بندی در روزنامه‌های استانی به تفکیک استان و در روزنامه‌های منطقه‌ای به تفکیک و براساس دفتر مرکزی هر روزنامه منتشر شده است. در صورت اعتراض، پرونده روزنامه مجددا و از ابتدا در تمام شاخص‌ها توسط داور دیگری ارزیابی شده، نمره بدست آمده (کمتر یا بیشتر) به عنوان امتیاز نهایی ثبت خواهد شد.
معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد از مدیران مسئول معترض، خواسته است نامه اعتراض خود را همراه مستندات به اداره کل مطبوعات و رسانه‌های داخلی ارسال کنند.
امتیاز نهایی شده روزنامه‌ها از ابتدای اردیبهشت 1403 ملاک عمل خواهد بود. همچنین مقرر است، ارزیابی‌ها به صورت دوره‌ای  و بیش از یک نوبت در سال و به صورت الکترونیکی انجام شود.
 
نتایج تفکیکی رتبه‌بندی روزنامه‌ها در لینک‌های زیر:
 
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید