دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » غرس ۳۰ هزار اصله نهال در سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز سنندج خبر داد؛

غرس ۳۰ هزار اصله نهال در سنندج

0
کد خبر: 1705

غرس ۳۰ هزار اصله نهال در سنندج

روز درختکاری بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام بگذاریم و با دقت بیشتری از آن نگهداری کنیم.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: همزمان با روز درختکاری بیش از ۳۰ هزار اصله نهال در پارک‌ها و فضاهای سبز سنندج غرس شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، علی اصغری در حاشیه کاشت نهال توسط دانش‌آموزان که به مناسبت هفته منابع طبیعی در دو پارک جنگلی "توس‌نوذر" و "روجیار" انجام گرفت، اظهار کرد: شهروندان سنندجی هر سال با کاشت درخت به استقبال سال نو می‌روند و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار سرزندگی را به شهر باز می‌گردانند.
وی با بیان اینکه امروز سلامت جامعه ما در گرو وجود این طلای سبز است، عنوان کرد: اهمیت کاشت درخت نه تنها در حفظ و سلامت طبیعت بلکه در هویت شهر تاثیرگذار است.
اصغری اظهار کرد: تبدیل سنت حسنه درختکاری به فرهنگ عمومی یک ضروری اجتناب‌ناپذیر است و باید در این راستا تمام توان خود را به‌کارگیریم.
وی افزود: در بحث ترویج فرهنگ درختکاری باید آموزش را از کودکان شروع کرد و در این راستا تولید محتوای تاثیرگذار مورد توجه قرار گیرد.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اضافه کرد: روز درختکاری بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام بگذاریم و با دقت بیشتری از آن نگهداری کنیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید