یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم

مصاحبه جنجالی همسر ابوبکر البغدادی:

من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم

0
کد خبر: 1638

من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم

همسر اول البغدادی می‌گوید: بیگانگان تفکر داعش را هدایت و رهبری می‌کردند.
روژان پرس: همسر اول «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول داعش در مصاحبه با شبکه سعودی «الحدث»، به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی پرداخت.
همسر ابوبکر البغدادی، سرکرده معدوم داعش، برای نخستین بار از زمان کشته شدن او در 5 سال پیش، اسراری از زندگی شخصی‌اش را فاش کرد.
«أسما محمد» در این مصاحبه گفت: ابوبکر البغدای پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت، دچار غرور شد. من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. او آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد.
وی همچنین با بیان اینکه البغدادی از پهپادهای آمریکایی هراس داشت و بسیار به مسائل امنیتی اهمیت می‌داد، افزود: او با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند.
اسماء محمد با اشاره به اینکه ابوبکر البغدادی شیفته زنان بود و به همین علت خلافت اسلامی را به خلافت زنان تبدیل کرد، گفت: او غیر از من سه زن و ۱۰ کنیز داشت، یکی از زن‌های او سوری و دیگری چچنی بود ولی اساساً زن هیچ ارزشی برای داعش نداشت.
همسر سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش افزود: البغدادی از چهار زن، ۱۱ فرزند داشت که برخی از آنها در زندان‌های عراق هستند.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که زندگی او با البغدادی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ پایدار نبوده است و البغدادی با یک دختربچه ۱۳ ساله عراقی ازدواج کرد که من غافلگیر شدم. او حتی دختر خود را نیز در سن ۱۲ سالگی شوهر داد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شده باشد.
او گفت: ابوبکر البغدادی فقط  بیش از 10 زن به اسارت گرفته شده از اقلیت ایزدیان داشت.
أسما محمد تصریح کرد: نیرو‌های آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند. شرایط داعش پس از کشته شدن «ابو سیاف» در سال ۲۰۱۵ فاجعه‌بار شد. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند.
همسر اول البغدادی ادامه داد: بیگانگان تفکر داعش را هدایت و رهبری می‌کردند. اعضای داعش شمار زیادی یتیم و بیوه از خود به جای گذاشتند.
ابوبکر بغدادی با نام اصلی ابراهیم عواد بدری قریشی، با رهبری گروه داعش و اعلام خلافتی خودخوانده، مناطقی را در عراق، سوریه، لیبی و افغانستان، تصرف کرد. اسلامگرایان افراطی بسیاری از سراسر دنیا با او پیمان بستند که در پی آن هزاران نفر از انسان‌های غیرنظامی به دست این گروه کشته شدند‌.
ارتش ایالات متحده محل زندگی البغدادی را روز ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ شناسایی و با پهباد هدف حمله قرار داد که در این عملیات، رهبر داعش به همراه چند تن از همسران و نزدیکانش کشته شدند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید