پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » افتتاح یک پارک جدید در سنندج

افتتاح یک پارک جدید در سنندج

0
کد خبر: 1398

افتتاح یک پارک جدید در سنندج

شهردار سنندج: ادعا نمی‌کنیم اقدام ما تمام مشکلات شهر را حل کرده است، اما می‌گوییم با تکیه بر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های اصولی و همراهی و همدلی در تیم مدیریت شهری توانسته‌ایم چهره شهر را تا حدودی دگرگون کنیم.
پارک تفریحی ورزشی ۴ هکتاری «لاوان» جمعه ۱۹ آبان در محله اسلام‌آباد(تقتقان) سنندج افتتاح شد.
این پارک شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، ست‌ بازی کودکان، سکوهایی برای اتراق خانواده‌ها و پیاده‌راه است.
بوستان 4 هکتاری اسلام‌آباد در قالب 5 سکو طراحی شده که سکوی نخست آن شامل پارکینگ به صورت خطی و سکوی دوم فضای سبز و استراح خانوادگی است.
براساس طراحی صورت گرفته، سکوی سوم این پارک شامل ست بازی کودکان است و در ضلع غربی پارک، ست ورزشی و زمین فوتبال و زمین والیبال احداث شده است.
قسمت جنوب غربی پارک نیز برای مسیر دوچرخه‌سواری درون پارکی طراحی و اجرا شده است.
در میدان ورودی که بخش‌بندی پارک در آن انجام می‌گیرد آب‌نمای زیبایی طراحی شده است و نگهبانی و سرویس بهداشتی آن نیز در ضلع غربی پارک واقع شده است.
شهردار سنندج در مراسم افتتاح این پارک گفت: بنای شورا و شهرداری سنندج در یک سال اخیر بر ایجاد و توسعه مراکز خدماتی و رفاهی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه بوده و این امر موجب خرسندی ساکنان این محلاتشدا است.
سید انور رشیدی می‌گوید ما در این دوره از تمام ظرفیت‌های در اختیار استفاده کردیم و پروژه‌های مختلفی در شرق و غرب سنندج تعریف کرده‌ایم که امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسند.
وی با اشاره به سیستم نورپردازی و احداث پیست دوچرخه سواری در پروژه بوستان لاوان گفت: ادعا نمی‌کنیم اقدام ما تمام مشکلات شهر را حل کرده است، اما می‌گوییم با تکیه بر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های اصولی و همراهی و همدلی در تیم مدیریت شهری توانسته‌ایم چهره شهر را تا حدودی دگرگون کنیم.
وی با اعلام اینکه سنندج از وجود واحدهای صنعتی بزرگ محروم است، گفت: با دید ایجاد توسعه اقتصادی و ایجاد ظرفیت‌های شغلی برای جوانان پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری چند هزار میلیاردی در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد که زودی عملیات اجرایی آنها با حضور سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی آغاز می‌شود.
دسته بندی: اخبار / اجتماعی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید