سه شنبه، 3 تیر 1404
روژان پرس » اخبار » کسب رضایت بیمه شده و مستمری بگیر اولویت کاری تامین اجتماعی کردستان است

در میز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی کردستان مطرح شد؛

کسب رضایت بیمه شده و مستمری بگیر اولویت کاری تامین اجتماعی کردستان است

0
کد خبر: 2033

کسب رضایت بیمه شده و مستمری بگیر اولویت کاری تامین اجتماعی کردستان است

مدیریت تامین اجتماعی روزهای یکشنبه را به عنوان ملاقات عمومی تعیین نموده و در روزهای عادی هم امکان دسترسی به مدیران وجود دارد.
میز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی کردستان با حضور بازرس کل سازمان بازرسی به منظور ارزیابی میزان رضایت‌مندی بیمه شدگان در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کردستان با اشاره به گستردگی دایره خدمات و بالا بودن جمعیت تحت پوشش این نهاد گفت: اولویت کاری ما کسب رضایت بیمه شدگان است و برای کسب آن تمام توان و امکانات را به کار می‌گیریم و اگر انتقادات و گلایه‌های باشد برمی‌گردد به ارائه خدمات به 699 هزار نفر از جمعیت استان که 65 هزار نفر از آنها مستمری بگیر هستند.
سید صلاح قریشی افزود: صدور بخشنامه‌های گوناگون هم موجب بروز اشتباه کارشناسان در برداشت و تفسیر می‌گردد که در مواردی باعث رنجش خواهد شد اما در فرایند پیگیری بیمه شده و ارزیابی‌های مدیریت این موضوع حل می‌شود.
وی اعلام کرد: مدیریت تامین اجتماعی روزهای یکشنبه را به عنوان ملاقات عمومی تعیین نموده و در روزهای عادی هم امکان دسترسی به مدیران وجود دارد.
بازرس کل کردستان در این نشست با تاکید بر لزوم تکمیل سامانه‌های هوشمند خدمات گفت: تکمیل سامانه هوشمند خدمات موجب کاهش تردد، هزینه و اشتباه‌های محاسباتی و قانونی خواهد شد.
عیسی هواسی در خصوص ضرورت بازنگری در بازرسی بیمه کارگران ساختمانی تصریح کرد: در زمان کاهش ساخت و ساز و در فصول سرد کارگر ساختمانی امکان کار کردن در حوزه اختصاصی خود را از دست می‌دهد و ناچار است برای تامین معیشت در سایر حوزه‌ها کار کند که این امر نباید سبب قطع بیمه وی شود.
وی افزود: این را هم می‌دانیم که بسیاری از افراد غیر کارگر ساختمانی با استفاده از فرصت ایجاد شده بیمه خود را به نام کارگر ساختمانی رد می‌کنند که ظلمی مضاعف به قشر ضعیف کارگر و سوء استفاده از یارانه‌های دولت است و باید با این افراد برخورد شود.
هواسی در ادامه اظهار کرد: بخش عمده جمعیت کشور با خدمات و قوانین سازمان تامین اجتماعی سر و کار دارند که برای ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از تضییع حقوق بیمه شده و سازمان نیاز به مکانیزه کردن خدمات و دقت در ارزیابی‌ها دارد.
وی مهمترین دغدغه بیمه شده و مستمری بگیران را درمان و تامین معیشت دانست و اظهار کرد: با این تورم سنگین بازنشسته و کارگر نمی‌توانند به آرامی زندگی کنند و ضرورت دارد تا تمهیدات لازم برای کاهش هزینه و افزایش تسهیلات بانکی به ویژه در زمینه مسکن و ازدواج برای آنها در نظر گرفت.
وی خواستار کاهش صدور بخشنامه‌های متعدد و متنوع شد.


نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید