سه شنبه، 1 خرداد 1403
روژان پرس » اخبار » دانش‌آموزان کردستانی سفیران تامین اجتماعی در جامعه هستند

دانش‌آموزان کردستانی سفیران تامین اجتماعی در جامعه هستند

0
کد خبر: 1484

دانش‌آموزان کردستانی سفیران تامین اجتماعی در جامعه هستند

انجام برنامه‌های مشترک سازمان تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در شناساندن جایگاه تامین اجتماعی وخدمات آن به مردم اثرگذار باشد.
برای تحقق برنامه‌های «جهاد تبیین» و لزوم گسترش فرهنگ بیمه‌ای و ترویج و عمومی‌سازی مباحث بیمه و تامین اجتماعی، با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی با سازمان دانش‌آموزی کردستان، جمعی از دانش‌آموزان مدارس استان به صورت منسجم و هماهنگ از تمامی شعب تأمین اجتماعی استان بازدید کردند و ضمن آشنایی با نحوه ارایه خدمات شعب به مخاطبان از نزدیک با خدمات تامین اجتماعی آشنا شدند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن همراهی دانش‌آموزان در این بازدید گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نظام خدمت رسان به بیمه شدگان، آنها را از آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی حمایت می-کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی، سید صلاح قریشی افزود: سازمان تامین اجتماعی بر اساس وظیفه مشتری مداری و توسعه فرهنگ‌سازی عمومی، آگاه‌سازی مجامع فرهنگی و علمی از جمله گروه‌های دانش‌آموزی با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی را از اولویت‌های مهم امور فرهنگی و اجتماعی خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این مفاهیم به طور قطع در آینده موجب آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در حوزه‌های بیمه‌ای و تامین آتیه خود و خانواده آنان خواهند شد و تداوم چنین برنامه‌هایی جهت افزایش آگاهی و دانش جامعه از فعالیت‌ها و خدمات تامین اجتماعی،اولویت کاری این سازمان می‌باشد.
سید صلاح قریشی بر ترویج فرهنگ بیمه خانوار ایرانی تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان نقش مهمی در نهادینه‌سازی و اشاعه فرهنگ بیمه در جامعه ایفا می‌کنند.
وی جامعه دانش‌آموزی را جامعه‌ای گسترده و پرجمعیت خواند و اظهارداشت: این جامعه گسترده ظرفیت مناسبی برای شناساندن بیمه و خدمات آن به عموم مردم در سطح جامعه است.
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان طی این مراسم، به تشریح اساسنامه، ساختار تامین اجتماعی و مزایای متنوع بیمه برای آحاد مردم، به زبان ساده پرداخت و عنوان نمود: انجام برنامه‌های مشترک سازمان تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در شناساندن جایگاه تامین اجتماعی وخدمات آن به مردم اثرگذار باشد و افزایش تعداد بیمه شدگان یک جامعه را حاکی از ارتقاء سطح آگاهی آن جامعه دانست و خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما به عنوان سفیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانید در سطح جامعه روشنگری کنید و در مدارس و دربین افراد جامعه، نحوه خدمات دهی این سازمان را تبلیغ نمایید.
قریشی با بیان اینکه تامین اجتماعی موجبات امید به آینده، اطمینان و آرامش خاطر جامعه را فراهم می‌کند ضمن تشریح وظایف سازمان و تاثیر آن در سرنوشت افراد بخصوص دانش‌آموزان که آینده سازان کشور هستند، گفت: دانش‌آموزان با آگاهی و شناخت بیشتر به تمام مسائل لازم می‌توانند تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تری در زندگی خود بگیرند تا آینده خود را تضمین نمایند.
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی کردستان گفت: طی این مراسم، دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی بازدید کرده و از نزدیک با وظایف هر یک از این واحدها آشنا شدند.
اسماعیل باتمانی بر تدوام برنامه فرهنگی و تعامل بیش از پیش با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های ارزشمند و آینده سازان کشور هستند.
گفتنی است، برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء بین دانش‌آموزان با موضوع تامین اجتماعی و اهداء جوایز بین برندگان مسابقه از دیگر برنامه‌هایی بود که طی این بازدید اجرا شد.


دسته بندی: اخبار / اجتماعی / کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید