سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

0
کد خبر: 1640

حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

تهران- خبرنگار روژان‌پرس/ قدیر اللهمرادی: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: کردستان با محوریت موسیقی و نوروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور دارد.
منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکرد‌های گردشگری سبز و رویداد‌های گردشگری به مدت ٤ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و استان کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی و گردشگری تجاری در سالن شماره ٧ و ٨ حضور داشت.
مهرزاد اضافه کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به همت این اداره‌کل و با همکاری شهرداری، اتاق بازرگانی، علوم پزشکی و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در فضایی به مساحت ٢٧٢ مترمربع معرفی شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، رونمایی از سه فعالیت استان در بخش‌های مختلف گردشگری، حضور بخش گردشگری سلامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگرد‌های تخصصی، نمایش ماکت مراسم نوروز کُردی، مراسم هزار دف روستای پالنگان و نمایش روستای پلکانی پالنگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده استان کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است.
حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

منصور مهرزاد گفت: در غرفه استان کردستان که در فضایی به مساحت ۲۷۲ متر مربع در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه برپا شده است، ۹ کانتر گردشگری و سرمایه‌گذاری برای معرفی توانمندی‌های حوزه گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی حضور دارند.

 او افزود: در این رویداد بین‌المللی، فعالان بخش خصوصی جامعه هتلداران استان کردستان، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری کردستان، جامعه اقامتگاه‌های بومگردی استان، انجمن صنفی و جامعه حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان کردستان، سرمایه‌گذاری گردشگری، پایگاه منظر فرهنگی هورامان، شهرداری سنندج، کسب‌وکارهای فضای مجازی و اتاق بازرگانی سنندج میزبان مهمانان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری هستند. 

مهرزاد ضمن تقدیر از حضور و تعامل شایسته فعالان بخش خصوصی استان در این نمایشگاه، عنوان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ٢٣ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و تا پایان امروز ۲۶ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به این حوزه است.

رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری استان کردستان

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی پایگاه اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان رونمایی شد.

جواد واحدی در بازدید از غرفه استان کردستاناز سایت جامع گردشگری استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی رونمایی کرد.
 در این پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادها و جاذبه‌های گردشگری استان و انواع گردشگری از جمله گردشگری سلامت و گردشگری خوراک، صنایع‌دستی و سوغات، تاسیسات گردشگری، اخبار و اطلاعیه‌های این حوزه، به آدرس www.kurdtourism.com به‌عنوان مرجع سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان کردستان معرفی شده است.
 هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ۸ و ۹ و در فضایی به مساحت ۲۷۲ متر مربع آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بود.

کلید واژه ها:
میراث کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید