پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » شمار شهدای غزه به 27هزار و 478 نفر افزایش یافت

شمار شهدای غزه به 27هزار و 478 نفر افزایش یافت

0
کد خبر: 1618

شمار شهدای غزه به 27هزار و 478 نفر افزایش یافت

در حالی که جنگ اسرائیل و حماس در حال عبور از ماه چهارم خود است، وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین آمار اعلام کرد که تعداد شهدا در غزه به 27هزار و 478 نفر رسید.
در حالی که جنگ اسرائیل و حماس در حال عبور از ماه چهارم خود است، وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین آمار اعلام کرد که تعداد شهدا در غزه به 27هزار و 478 نفر رسید.
به گزارش روژان پرس به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار و جنایت دیگر را در نوار غزه مرتکب شده است.
بنابر بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در حمله‌های شبانه‌روز گذشته به نوار غزه ۱۱۳ نفر شهید و ۲۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.
آن‌گونه که در این بیانیه آمده از آغاز جنگ اسرائیل و حماس در نوار غزه تا دیروز دوشنبه ۲۷۴۷۸ نفر شهید شدندو تعداد افراد مجروح نیز به ۶۶۸۳۵ نفر افزایش یافت.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، افزون بر این، نزدیک به ۷۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

این در حالی است که گرسنگی، قطع آب و برق ساکنان نوار غزه را تهدید می‌کند و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان طی چهار ماه گذشته به صورت تعمدی مغازه‌ها، نانوایی‌ها، چاه‌های آب و کمک‌های بشردوستانه ارسالی به نوار غزه را بمباران کرده است.

 آژانس بین المللی کمک رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) روز گذشته اعلام کرد: امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه زیر آتش در غزه وجود ندارد. 

آژانس بین المللی کمک رسانی به آوارگان فلسطینی بیان کرد: نیاز مبرمی برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه به شکل امن و پایدار در هر مکانی در شمال غزه وجود دارد.

یونیسف در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد: حدود ۱.۳ میلیون نفر که شامل ۶۱۰ هزار کودک می‌شود در خیابان‌ها و جاده‌ها در شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه زندگی می‌کنند.

کلید واژه ها:
غزه رفح کودکان فلسطینی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید