یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » چرخ تولید لباس‌های کار در دست جوان کردستانی

چرخ تولید لباس‌های کار در دست جوان کردستانی

0
کد خبر: 1448

چرخ تولید لباس‌های کار در دست جوان کردستانی

تنها مشکل حوزه تولید کار و کارگری تیم بنده، سرمایه در گردش و نبود تسهیلات با کارمزد پایین می‌باشد که امیدواریم با حمایت دکتر زارعی کوشا استاندار پرتلاش کردستان این مشکل برطرف گردد.
"آزاد سهرابی" جوان فعال اقتصادی با استفاده از ظرفیت بی‌بدیل نیروی انسانی توانسته است در حوزه تولید پوشاک کارنامه موفقی از خود بر جای بگذارد.
سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار روژان گفت: برای این کار ابتدا گروه تولیدی "نوای باران" را متشکل از جمعی از نیروهای علاقه‌مند به تولید و انگیزه خدمت تشکیل دادیم و هدف غایی این گروه تولیدی، حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده اجتماعی است و تا کنون در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.
وی عنوان کرد: فعالیت نوای باران بر پایه آموزش بانوان و پس از آن ورود این عزیزان به حوزه تولید است.
سهرابی عمده تولیدات کارگاه نوای باران را لباس کار مورد نیاز واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی عنوان کرد و گفت: تولیدات نوای باران یکی از با کیفیت‌ترین اجناس در بازار است و این موفقیت حاصل ۱۶ سال تجربه و فعالیت مداوم است.
این فعال اقتصادی با اشاره به مشکلات بخش تولید و اشتغال گفت: تنها مشکل حوزه تولید کار و کارگری تیم بنده، سرمایه در گردش و نبود تسهیلات با کارمزد پایین می‌باشد که امیدواریم با حمایت دکتر زارعی کوشا استاندار پرتلاش کردستان این مشکل برطرف گردد.
وی در خاتمه افزود: در حال حاضر زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم فراهم شده که امیدوارم مسئولین امر با حمایت‌های خود از تولیدات داخلی فضا را برای تعداد بیشتری از واجدین شرایط فراهم کنند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید