دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » شهردار سنندج از طرح‌های توسعه شهری می‌گوید

دیدار اعضای شورای شهر با شهردار

شهردار سنندج از طرح‌های توسعه شهری می‌گوید

0
کد خبر: 1198

شهردار سنندج از طرح‌های توسعه شهری می‌گوید

میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف باید هرچه زودتر پرداخت شود، افزود: مطالباتی که شهرداری از راه و شهرسازی دارد می‌تواند بالای ۳ هزار ماه حقوق پرسنل این مجموعه را تامین کند، لذا انتظار داریم که این حق و حقوق هرچه زودتر پرداخت شود. 
شهردار سنندج گفت: ریل‌گذاری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و فضای سبز انجام شده که اجرای آن‌ها زمینه رضایت‌مندی نسبی شهروندان را فراهم می‌کند.
سیدانور رشیدی یکشنبه (۱۸ تیرماه) در دیدار اعضای شورای شهر که به مناسبت روز شهرداری‌ها صورت گرفت از وفاق، همدلی و افزایش نسبی ظرفیت تیم مدیریت شهری سخن گفت و به شهروندان وعده اتفاقات خوب داد. اتفاقاتی که او از آن به عنوان انقلاب عمرانی در سطح شهر یاد کرد.
صدور ۳۵۰۰ پروانه مسکن ملی
رشیدی، این را هم گفت که تعهد شهر سنندج در زمینه طرح نهضت ملی مسکن صدور مجوز برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی است که تا این لحظه پروانه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آن صادر شده است.
وی اضافه کرد: از محل صدور این مجوزها بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت که می‌تواند پشتوانه خوبی برای فعالیت‌های عمرانی باشد.
شهردار سنندج تاکید کرد: تجربه نشان داده، اگر اعضای شورای شهری دنبال حاشیه و کارهای سیاسی باشند از رسالت واقعی خود عقب می‌مانند و این مسئله مسیر توسعه شهر را سد می‌کند. از این رو تک تک همکاران در مجموعه شهرداری سنندج به ید واحدی تبدیل شده‌ایم که تنها هدفش تلاش برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم با تقدیر از عملکرد شهرداری گفت: شهر یک سرمایه معنوی و فرهنگی است که در اختیار شهردار قرار دارد، تجارب فرهنگی و ارزشمند مهمترین مولفه در موفقیت در مدیریت شهر است.
مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی  می‌تواند ۳ هزار ماه حقوق پرسنل شهرداری را تامین کند
فرهاد میمنت آبادی، با بیان اینکه تجارب فرهنگی در کنار شناخت و تخصص، مهمترین مؤلفه در موفقیت مدیریت شهر است بیان کرد: در بیش از ۱۰۰ سال که سنندج دارای شهرداری است خدمات مختلفی انجام شده اما اقدامات و عملکرد شهرداری در یکی دو سال اخیر قابل قیاس با گذشته نیست.
وی بیان کرد: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است، فعالیت در برخی سازمان‌های این نهاد بسیار مهم بوده و حتی اگر یک روز تعطیل شود شهر را دچار اختلال می‌کند. از این رو نباید اجازه دهیم فرصت‌ها از دست برود.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع یکی از نقاط قوت هر مدیر و مسئول موفقی است و تکریم ارباب رجوع باید خط قرمز تک تک مدیران در مجموعه شهرداری باشد.
میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف باید هرچه زودتر پرداخت شود، افزود: مطالباتی که شهرداری از راه و شهرسازی دارد می‌تواند بالای ۳ هزار ماه حقوق پرسنل این مجموعه را تامین کند، لذا انتظار داریم که این حق و حقوق هرچه زودتر پرداخت شود. 
نظارت جدی بر اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمران شهری در سنندج
سیف‌الله رضایی نایب رئیس شورای اسلامی شهرداری سنندج، هم در این جلسه از فعال شدن کارگاه‌های عمرانی در سطح شهر تقدیر کرد و گفت: نظارت بر کیفیت اجرای کارها و پروژه‌ها ضروری است؛ به راستی در هر گوشه و کنار شهر شاهد اجرای پروژه های عمرانی و توسعه‌ای در سطح شهر با تاکید بر تحقق عدالت در خدمات‌رسانی هستیم.
جذب سرمایه‌گذار در اولویت مدیریت شهری سنندج قرار گیرد
عزت رضایی، رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تلاش در مسیر جذب سرمایه‌گذار باید اولویت تک تک مجموعه باشد چرا که تحقق این مهم زمینه رونق و توسعه همه جانبه شهر را فراهم می‌سازد.
رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه امیدواریم اقدامات و فعالیت‌های عمرانی به صورت جهشی توسعه پیدا کند، گفت: خدمات رفاهی کارکنان شهرداری نسبت به سایر ادارات کم است لطفاً در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.
سگ‌های بلاصاحب چرخه زیست محیطی را به خطر انداخته است
بهروز ابراهیم‌آبادی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج هم در این دیدار بر جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تاکید کرد و گفت: وجود این تعداد سگ چرخه زیست محیطی را به خطر انداخته است.
وی خطاب به مدیران شهرداری تصریح کرد: در حوزه نهضت آسفالت، توسعه فضای سبز و توجه به نواحی منفصل شهری بسیار موفق عمل کرده‌اید و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب موضوع ساماندهی سگ‌های بلاصاحب نیز به صورت اصولی انجام شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید