یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » نخستین جشنواره ملی گردو در شهرستان بانه برگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی بانه:

نخستین جشنواره ملی گردو در شهرستان بانه برگزار می‌شود

0
کد خبر: 1195

نخستین جشنواره ملی گردو در شهرستان بانه برگزار می‌شود

اجرای برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎های متنوع و جذاب فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عرضه مستقیم محصولات بومی محلی به‌ویژه گردو از مهم‌ترین برنامه‎‎‎‎‎‎‎های این جشنواره است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه گفت: نخستین جشنواره ملی گردو این شهرستان، مهرماه سال‌جاری در بانه برگزار می‌شود.
محمد حسینی در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره ملی گردو که با حضور رئیس جهاد کشاورزی بانه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بانه یکی از قطب‌های تولید گردو در استان و غرب کشور است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه افزود: در همین راستا و با مشارکت اداره جهاد کشاورزی این شهرستان، نخستین جشنواره گردو مهرماه سال‌جاری با حضور علاقمندان و گردشگرانی از سرار کشور در بانه برگزار می‌شود.
او عنوان کرد: توجه به توسعه اقتصاد گردشگری و کشاورزی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و محصولات باغی این منطقه از جمله گردو، جذب سرمایه‌گذار، و جذب توریست از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
حسینی یادآور شد: اجرای برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎های متنوع و جذاب فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عرضه مستقیم محصولات بومی محلی به‌ویژه گردو از مهم‌ترین برنامه‎‎‎‎‎‎‎های این جشنواره خواهد بود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید