دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » بهره برداری از اقامتگاه سنتی آرندان

به مناسبت گرامیداشت روز «سنه» صورت گرفت؛

بهره برداری از اقامتگاه سنتی آرندان

0
کد خبر: 1030

بهره برداری از اقامتگاه سنتی آرندان

این اقامتگاه سنتی «هه‌وارگه‌ی خان»با مساحتی بیش از یک‌هزار و ٦٠٠ مترمربع و با ١٨ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در روستای آرندان سنندج ایجاد شده است.
سنندج- خبرنگار روژان‌پرس: به مناسبت روز «سنه»، اقامتگاه سنتی «هه‌وارگه‌ی خان» در سه راهی روستای آرندان در حومه شهر سنندج با سرمایه‌گذاری ١٨ میلیارد تومان افتتاح شد.
روزنامه روژان نوشت: این اقامتگاه سنتی با مساحتی بیش از یک‌هزار و ٦٠٠ مترمربع و با ١٨ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.
به گفته سرپرست اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی کردستان با افتتاح این اقامتگاه سنتی برای ٢٥ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود، افزود: این اقامتگاه در سه طبقه شامل رستوران سنتی، واحد‌های اقامتی و شربت‌خانه و همچنین بخش ویژه کودکان و... احداث شده است.
منصور مهرزاد در آئین افتتاح  اقامتگاه سنتی هه‌وارگه‌ی خان حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را لازمه توسعه گردشگری استان دانست و عنوان کرد: امید است با تعامل و همکاری میان مسئولان مربوطه و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق اقتصادی در استان باشیم.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید