پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » دکتر حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان شد

با حکم وزیر عتف صورت گرفت؛

دکتر حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان شد

0
کد خبر: 1004

دکتر حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان شد

دکتر قادرزاده از آبان ماه سال گذشته پس از استعفای دکتر رحمت صادقی به عنوان سرپرست دانشگاه کردستان منصوب شد.
با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و حکم وزیر عتف دکتر حامد قادرزاده به مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه کردستان منصوب شد.
متن حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بدین شرح است:
جناب آقای دکتر حامد قادرزاده
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بر اساس مصوبه جلسه ۵۳ مورخ ۱٤۰۲/۰۱/۲۰ کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها-شورای عالی انقلاب فرهنگی بە موجب این حکم از تاریخ ۱٤۰۲/۰۱/۲۲ برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه کردستان منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعە همە جانبە علم و فناوری، آموزش پژوهش_محور، پژوهش آموزش_محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند ″دانشگاه اسلامی″ بکار گیرید.
لازم به ذکر است دکتر قادرزاده از آبان ماه سال گذشته پس از کناره‌گیری دکتر رحمت صادقی به عنوان سرپرست دانشگاه کردستان منصوب شد.
وی دارای دکتری اقتصاد کشاورزی و از نیروهای بومی استان است.
دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید