سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت

رئیس پلیس راهور کردستان خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت

0
کد خبر: 1754

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت

رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابه‌جایی مسافر در قسمت بار جداً خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور کردستان، تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی در روز طبیعت را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار روزنامه روژان به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، رضا همتی‌زاده گفت: با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت/ سیزده‌بدر)، همه کارکنان پلیس راهور استان جهت ارتقا امنیت ترافیکی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد هستند که توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مدنظر قرار دادن تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.
وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابه‌جایی مسافر در قسمت بار جداً خودداری کنند چون در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون، از خروج خودرو جلوگیری خواهد شد.
رئیس پلیس راهور کردستان اظهارداشت: شهروندان مراقب کودکان و سالمندان باشند و از رها کردن آن‌ها در کنار راه و بازی کردن بچه‌ها در خیابان‌ها و معابر اصلی در محلی که خانواده‌ها نشسته‌اند جلوگیری کنند.
همتی‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندان زمان را در این روز مدیریت کنند و برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس با تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت‌های غیرمجاز با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان از گذاشتن سبزه بر روی سقف، کاپوت یا صندوق عقب خودرو پرهیز کنند زیرا افتادن سبزه در کف خیابان‌ها باعث لغزندگی و بروز حادثه می‌شود.
رئیس پلیس راهور کردستان تاکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کرده و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند و با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده‌شان هدیه کنند.
کلید واژه ها:
روز طبیعت سیزده بدر
دسته بندی: اخبار / اسلایدر / اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید