پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » با هرگونه خرید و فروش رأی با قاطعیت برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

با هرگونه خرید و فروش رأی با قاطعیت برخورد می‌شود

0
کد خبر: 1685

با هرگونه خرید و فروش رأی با قاطعیت برخورد می‌شود

دادستان: ضابطین قضایی باید در تمامی حوزه‌های اخذ رأی حضور داشته باشند و بر سلامت فرایند رای‌گیری تا آخرین لحظه نظارت کنند.
رئیس‌کل دادگستری کردستان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مرکز استان و همه حوزه‌های قضایی تابعه تشکیل شده و تاکنون 4 جلسه در مرکز استان تشکیل شده که تصمیماتی را در قالب 35 مصوبه به دستگاه‌های اجرایی ارسال نموده است.
به گزارش روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام حسینی گفت: این جلسات در شهرستان‌های استان هم برگزار شده و تا کنون 160 مصوبه داشته است. 
وی تصریح کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده و به جرایم و تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند. 
رییس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: با تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان اتنخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی‌گیری با قاطعیت برخورد می‌شود. 
حجت الاسلام حسینی بر لزوم اشراف اطلاعاتی نهادهای متولی در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید کرد. 
رئیس کل دادگستری استان کردستان آحاد مردم استان را به حضور پرشور و مسئولانه در انتخابات پیش رو دعوت کرد و خاطرنشان ساخت: عرصه انتحابات، نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انتخاب افراد اصلح است و امیدواریم در پرتو عنایات و الطاف حضرت ولیعصر (عج)، انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود. 
در ادامه جلسه، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز، اظهار داشت: ضابطین قضایی باید در تمامی حوزه‌های اخذ رأی حضور داشته باشند و بر سلامت فرایند رای‌گیری تا آخرین لحظه نظارت کنند تا از بروز تخلفات پیشگیری شود. 
در این جلسه که بازرس کل کردستان، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، فرماندار سنندج، رئیس دفتر شورای نگهبان در کردستان، شهردار سنندج و جمعی از مدیران اجرایی و انتظامی نیز حضور داشتند اعضای جلسه، اقدامات خود را در حوزه‌های مربوطه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ارائه کردند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند آغاز می‌شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید