چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » ۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان اهدا شد

در قالب طرح سراسری پویش وصال یار

۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان اهدا شد

0
کد خبر: 1654

۱۵ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کردستان اهدا شد

آیین اهدای ۱۵ سری جهیزیه به مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی کردستان با حضور استاندار، نماینده جامعه خیران حامیان معلولین کشور و مدیران کل استان در سالن اجتماعات سرای سالمندان شهر سنندج برگزار شد.
آیین اهدای ۱۵ سری جهیزیه به مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی کردستان با حضور استاندار، نماینده جامعه خیران حامیان معلولین کشور و مدیران کل استان در سالن اجتماعات سرای سالمندان شهر سنندج برگزار شد.
مجید صمدیان نماینده جامعه خیران حامیان معلولین کشور در این مراسم گفت: جامعه خیرین حامی معلولین کشور خود را مکلف می‌داند موضوعات مختلف از جمله تامین جهیزیه و ازدواج آسان را پیگیری کند.
وی راه‌اندازی مجتمع‌های کارآفرینی مجمع خیرین حامی معلولین اشتغال و آموزش را از برنامه‌های این مجمع اعلام کرد و گفت: توسعه و تجهیز شیرخوارگاه‌ها و تامین مسکن مددجویان از دیگر اقدامات جامعه خیرین حامی معلولین بوده که در دستور کار قرار گرفته است.
ساخت چهار هزار واحد مسکونی برای خانوارهای ۲ معلول به بالا
صمدیان افزود: این مجمع با همکاری بنیاد مستضعفان و خیرین ۴ هزار واحد برای خانواده‌های دو معلول در مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده احداث کرده است.
نماینده جامعه خیران حامیان معلولین کشور با بیان اینکه وظیفه همه خیرین و دستگاه‌های مردمی، خدمت به قشر مددجویی است، گفت: خیران آینده کشور همین کسانی هستند که اکنون خدمت می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: با سیاست‌های حمایتی سازمان بهزیستی هیچ زمانی فضا برای مشارکت و خدمات توسط مجموعه‌های خیرین بسته نیست.
جمع آوری ۸۰ درصدی مشارکت‌های بهزیستی توسط مجموعه‌های خیریه و غیر دولتی
مدیر کل بهزیستی کردستان نیز در این مراسم، اظهار داشت: با نگاه ویژه‌ای که در دولت سیزدهم به اقشار محروم به ویژه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شده، اکنون هیچ فردی در صف انتظار دریافت خدمات مستمری نیست و همه افراد واجد شرایط تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
رسولی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های جامعه که در حوزه سازمان بهزیستی مورد توجه قرار گرفته، مشارکت خیرین و مردم با سازمان بهزیستی و حضور مستمر و دائم آنان است که در قالب ظرفیت های اجتماعی خدمات متنوعی به گروه‌های هدف ارائه شده است.
رسولی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بخشی از خدمات خود را به ۴۰۰ انجمن و تشکل مردمی و غیر دولتی واگذار کرده است، گفت: بخش عمده از فعالیت‌ها برون‌سپاری شده‌اند و خیرین توانسته‌اند منشاء خدمات موثری باشند.
وی از جمع آوری ۸۰ درصدی مشارکت‌های بهزیستی توسط مجموعه‌های خیریه و غیر دولتی خبر داد و گفت: این نشان از همراهی و مشارکت خیرین و عرصه خدمت رسانی در این مجموعه است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید