یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » توقف فعالیت یک معدن شن و ماسه در مریوان

رییس کل دادگستری استان کردستان خبر داد؛

توقف فعالیت یک معدن شن و ماسه در مریوان

0
کد خبر: 1469

توقف فعالیت یک معدن شن و ماسه در مریوان

امروز با ورود دستگاه قضایی استان دستور مجدد توقف عملیات تصرف این معدن به میزان 17 هزار متر مربع صادر شد.
در پی انفجار غیر متعارف در معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف این معدن با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: امروز با ورود دستگاه قضایی استان دستور مجدد توقف عملیات تصرف این معدن به میزان 17 هزار متر مربع صادر شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
وی افزود: برای متهم به اتهام فک پلمب و تخریب و تصرف اراضی مذکور در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری مریوان تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: برای این متهم سابقا به اتهام تخریب و تصرف اراضی ملی در دادگستری مریوان تشکیل پرونده شده بود و بر اساس تاکیدات دستگاه قضایی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین دستور دادستان شهرستان مریوان مبنی بر توقف عملیات تصرف، نامبرده علیرغم دستور اخیرالذکر، روز گذشته مبادرت به تصرف مجدد و انفجار در این معدن نموده است.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان، اقدامات ادارات اجرایی مربوطه که در این خصوص برخلاف قانون اقدام نموده‌اند و یا مرتکب ترک فعل شده‌اند را بررسی و رصد نموده و با متخلفین به‌صورت قاطع برخورد می‌کند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید