یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » وقتی زلالی زریبار در آبیدر جاری می‌شود!

برگزاری همایش مشترک ورزش صبحگاهی انجمن کوردانه سنندج و شانوی مریوان

وقتی زلالی زریبار در آبیدر جاری می‌شود!

0
کد خبر: 1454

وقتی زلالی زریبار در آبیدر جاری می‌شود!

در این وانفسای خستگی روح و روان ناشی از فشار زندگی و خمود و سکون و جمود، بهترین کار برای زدودن خستگی و جلا دادن رح و روان آدمی حضور در ورزش‌های دسته‌جمعی است.
سنندج - خبرنگار روژان:
پنجشنبه 16 آذرماه است. هوا سرد است و نیمه‌ابری؛ دامنه آبیدر پارک تازه احداث روجیار جلوه‌گاه نشاط است و پویایی. ورزش همگانی صبحگاهی پیر و جوان نمی‌شناسد. در این وانفسای خستگی روح و روان ناشی از فشار زندگی و خمود و سکون و جمود، بهترین کار برای زدودن خستگی و جلا دادن رح و روان آدمی حضور در ورزش‌های دسته‌جمعی است.
آن روز که منصور پرنیانی به همراه هیات موسس انجمن ورزشی کوهنوردی کوردانه برای رسانه‌ای کردن فعالیت‌هایشان به دفتر روزنامه آمدند فکر نمی‌کردم که این انجمن زیاد دوام بیاورد و امروز خوشحالیم که انجمن به درخت تناوری تبدیل شده که از محلات نایسر تا بهاران و گوشه‌گوشه شهر ریشه دوانیده است.
در این روز گروهی از انجمن ورزشی شانوی مریوان میهمان انجمن ورزشی کوردانه بودند تا در این فصل خزان همایشی از شور و نشاط برگزار کنند. پس از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در آبیدر که با استقبال گسترده شهروندان سنندجی روبرو شد هوشیار آزادمنش یکی از اعصای انجمن شانوی مریوان در نامه‌ای خظاب به انجمن کوردانه نوشت: در واپسین روزهای فصل پاییز شما برگی دیگر از مهر و یکدلی نگاشتید و دفتر محبت و عشق را وزین‌تر نمودید.
به فصل هزار رنگ پاییز نه یک رنگ بلکه دهها رنگ از عشق، صفا، یک‌رنگی، صمیمیت و... افزودید. اصولا این رسمی که شما بنا نهاده‌اید لوازمش دوست داشتن‌، عشق ورزیدن‌، از خودگذشتگی‌، سخاوت و صفاتی از این دست است که شما اینها را به جمله دارید. آنچه در روز پنجشنبه دیده شد نمایشی از شکوه و استواری آبیدر سربلند و صفا و زلالی آب زریبار از دو طرف بود. احسنت بر شما آبیدرنشینان که حق مهمان‌نوازی را به زیباترین شیوه ادا نمودید. سفره‌ی سخا و کرمتان هماره گسترده باد‌.
ای صبا گر بگذری بر کوی مهر افشان دوست
یار ما را گو سلامی، دل همیشه یاد اوست
در روزگاری که نشاط و امید از همه جا رخت بربسته و رخوت و یاس فضای جامعه را فراگرفته است، خلق شادی و دعوت دلها به آن، آنهم با ورزش که هم جسم را می‌پیراید و هم روح را می‌پالاید کاری است کارستان که الحمدلله هر دو گروه ورزشی در آن سربلند بیرون آمدند و چه زیبا این وجوه مشترک سبب قرابت دلها نیز شده است. به عنوان عضو کوچکی از گروه شانو به مدیران بزرگوار هر دو گروه دست مریزاد می‌گوییم. اینک که پاییز پاورچین پاورچین بساط سفر را بر هم نهاده، آرزو می‌کنم با آمدن زمستان خورشید وجودتان تابناک تر از همیشه باشد.
‌ای خوشا روزا که ما معشوق را مهمان کنیم
دیده از روی نگارینش نگارستان کنیم
منصور پرنیان مدیرعامل انجمن ورزشی کوردانه نیز در پاسخ به این نامه نوشت: سلام دوستان عزیز رفقای شریف؛ آنچه بوده هر چند ناچیز و کم در طبق اخلاص نهادیم کوچک بود اما با دلهای بزرگ که قطعا جوابگوی آن همه مهر،  محبت و صفای عزیزان دیار مریوان را نمی‌کند.
وظیفه بود که ادا کردیم. بی‌‌نهایت سپاسگزارم که منت گذاشته و دعوت ما را قبول کردید و به دیار ما آمدید. مایه مباهات و خوشحالی است.
همایشی بزرگ بود که لایق زحمات هر دو مجموعه بود و خوشبختانه در تمام استان انعکاس زیادی داشت.
حتما به رسم ادب در فرصتی مناسب خدمت خواهیم رسید و جبران مافات را خواهیم نمود.
به امید رسیدن به جامعه‌ای سالم و با نشاط


تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید