یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » طرح پرورش زالو در سنندج افتتاح شد

طرح پرورش زالو در سنندج افتتاح شد

0
کد خبر: 1163

طرح پرورش زالو در سنندج افتتاح شد

این طرح که در روستای قلیان سنندج واقع شده با ظرفیت ۱۰۰ هزار عدد در سال و با اعطای چهار میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی اجرایی شده است.
سنندج - خبرنگار روژان پرس:
نخستین طرح پرورش زالو در استان کردستان با ظرفیت ۱۰۰ هزار عدد امروز پنجشنبه در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی در سنندج افتتاح شد.
روزنامه روژان به نقل از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج نوشت: این طرح که در روستای قلیان سنندج واقع شده با ظرفیت ۱۰۰ هزار عدد در سال و با اعطای چهار میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی اجرایی شده است.
دادور سهرابی اضافه کرد: کم بودن هزینه‌های جانبی و آغاز کار و درآمد بالا از مزایای اجرای طرح پرورش زالو به شمار می رود.
وی ادامه داد: پرورش زالو به طور خانگی در استان انجام می‌شود ولی این طرح نخستین اقدام پرورش زالو در کردستان در قالب واحد تولیدی و با استفاده از تجهیزات صنعتی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج تعداد پروژه های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی این شهرستان را ۲۸ پروژه خواند و گفت: سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این تعداد طرح ۶۰ میلیارد ریال بود و با به بهره برداری رساندن آنها برای ۸۱ نفر به طور اشتغال ایجاد شده است.
سهرابی بیان کرد: افتتاح استخر ذخیره آب روستای هه‌لوان، طرح داربستی ۲ هکتاری انگور و پرورش زالو از جمله طرح های مهم افتتاح شده شهرستان سنندج در این هفته است.
کلید واژه ها:
پرورش زالو زالو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید