دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » قطار تا پایان سال به سنندج می‌رسد

استاندار کردستان:

قطار تا پایان سال به سنندج می‌رسد

0
کد خبر: 1039

قطار تا پایان سال به سنندج می‌رسد

همانطور که سال گذشته توانستیم با کمک مردم مشکل آب شرب سنندج را در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسانیم امیدواریم امسال نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن سنندج باشیم.
سنندج خبرنگار روژان‌پرس- استاندار کردستان گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج باشیم.
به گزارش خبرنگار روژان‌پرس، اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: همانطور که در سال گذشته توانستیم با کمک مردم مشکل آب شرب سنندج را در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسانیم امیدواریم امسال نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران همدان سنندج باشیم.
وی که روز جمعه در همایش پیاده‌روی خانوادگی در سنندج سخن می‌گفت، از شهردار و شورای شهر به دلیل تلاش برای خدمت به شهروندان در طول سال گذشته قدردانی کرد.
وی برنامه‌ شهرداری سنندج و شورای شهر در گرامیداشت «روژ سنه» را قابل توجه دانست که طی چند روز اخیر شور و نشاط اجتماعی خوبی را در شهر سنندج ایجاد کرد و تاکید کرد چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی در سایر شهرهای استان باید ادامه داشته باشد.
استاندار کردستان افزود: شهراری سنندج بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف کرده که در ماه‌های آینده با حضور سرمایه‌گذاران و اجرایی شدن آن شاهد تحولات قابل توجهی در عمران و آبادانی سنندج خواهیم بود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید