پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
روژان پرس » اخبار » سیمان کردستان پیشگام در مسیر صنعتی شدن کردستان است

استاندار کردستان:

سیمان کردستان پیشگام در مسیر صنعتی شدن کردستان است

0
کد خبر: 1833

سیمان کردستان پیشگام در مسیر صنعتی شدن کردستان است

سیمان کردستان توانست سال گذشته ۳۰ درصد از تولیدات خود را صادر کند.
استاندار کردستان در بازدید از غرفه‌ی سیمان کردستان در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو، گفت: سیمان کردستان جزو اولین واحدهای صنعتی استان کردستان است که پیشگام  در مسیر صنعتی شدن استان کردستان است.
به گزارش خبرنگار روژان، اسماعیل زارعی کوشا اظهارکرد: شرکت سیمان کردستان جزو مجموعه‌های موفق استان است که طی چند سال گذشته از شرایط زیان‌دهی خارج شده و توانسته روی پای خود بایستد و بتواند در حوزه‌ی صادرات تامین نیاز استان و شمال غرب کشور فعال باشد.
وی همچنین تصریح کرد این مجموعه کمترین حاشیه را به عنوان واحد صنعتی در استان داشته است.
زارعی کوشا ادامه‌ داد: اتفاق خوبی که در کردستان افتاد افتتاح خط راه آهن مسافربری بود و قصد داریم در سال جاری ایستگاه باری در سنندج را هم افتتاح کنیم که سیمان کردستان برای انتقال بار به سمت عراق می‌تواند از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
استاندار کردستان با بیان اینکه شرکت سیمان کردستان اولین شرکت در استان کردستان است که قرار داد حمل بار ریلی را امضا کرد ادامه داد: سایر خدماتی هم که برای توسعه نیاز است در اختیار سیمان کردستان قرار می‌دهیم.
در این بازدید مهندس سلیمان مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر گزارشی در باره هلدینگ سیمان غدیر ارائه کرد و گفت: سیمان کردستان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سیمان غدیر است که توانست ۳۰ درصد از تولیدات خود را درسال گذشته صادر کند و به فرمایش مقام معظم رهبری که صادرات غیر نفتی داشته باشید جامه‌ی عمل پوشید.
کلید واژه ها:
سیمان کردستان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید